Nieuwe grille plaatsen
[quote="audietje"][quote="Romulus"][quote="audietje"]Ik weet niet vanaf welke datum de ribbelgril werd gemonteerd.
Mijn A2 kwam (in België) voor het eerst op de weg op 23 augustus 2004.
Wellicht heeft ie een tijd in de voorraad gestaan.[/quote]Op de sticker in de binnenkaft van het instructieboekje staat ook de productiemaand, in mijn geval 10/02.
Volgens het museum (Modellgeschichte) kwam de geribde grille op 10.10.2003 tegelijk met de 66 kW diesel.[/quote]
Oke Romulus, ik zal eens kijken op die sticker. ben benieuwd of er veel tijd zit tussen productie en eerste toelating.
groet
Audietje (Hans[/quote]
Op de sticker in mijn boekje staat 03/03 rechtsboven. Ik neem aan dat dat de procuctiedatum is.
Dat verklaart dus de gladde gril op mijn A2. Ik weet niet of het "gebruikelijk" is dat er zoveel tijd zit tussen productie en eerste toelating op de weg. Dat laatste is dus gebeurd in augustus 2004. die datum staat door de dealer ingevuld in hetzelfde boekje en ook op de oficiële Belgische papieren die ik bij aankoop kreeg.
groet
Audietje (Hans)
Mijn A2 kwam (in België) voor het eerst op de weg op 23 augustus 2004.
Wellicht heeft ie een tijd in de voorraad gestaan.[/quote]Op de sticker in de binnenkaft van het instructieboekje staat ook de productiemaand, in mijn geval 10/02.
Volgens het museum (Modellgeschichte) kwam de geribde grille op 10.10.2003 tegelijk met de 66 kW diesel.[/quote]
Oke Romulus, ik zal eens kijken op die sticker. ben benieuwd of er veel tijd zit tussen productie en eerste toelating.
groet
Audietje (Hans[/quote]
Op de sticker in mijn boekje staat 03/03 rechtsboven. Ik neem aan dat dat de procuctiedatum is.
Dat verklaart dus de gladde gril op mijn A2. Ik weet niet of het "gebruikelijk" is dat er zoveel tijd zit tussen productie en eerste toelating op de weg. Dat laatste is dus gebeurd in augustus 2004. die datum staat door de dealer ingevuld in hetzelfde boekje en ook op de oficiële Belgische papieren die ik bij aankoop kreeg.
groet
Audietje (Hans)
Normaal gesproken zit er natuurlijk niet zoveel tijd tussen de produktie datum en eerste afgifte kenteken.
Daarom zijn ze natuurlijk ook gekapt met de productie,auto's worden gemaakt om verkocht te worden en dat ging voor de A2 niet op.
Te duur voor voor zo'n klein karretje(wij weten inmiddels beter) maar ook ik vondt hem toen te duur.
De mijne is van 01-2002 productie en op kenteken gezet (verkocht) 01-2003 dus een jaar ergens gestaan (showroom).
Daarom zijn ze natuurlijk ook gekapt met de productie,auto's worden gemaakt om verkocht te worden en dat ging voor de A2 niet op.
Te duur voor voor zo'n klein karretje(wij weten inmiddels beter) maar ook ik vondt hem toen te duur.
De mijne is van 01-2002 productie en op kenteken gezet (verkocht) 01-2003 dus een jaar ergens gestaan (showroom).
[quote="Rens 79"]De mijne is van 01-2002 productie en op kenteken gezet (verkocht) 01-2003 dus een jaar ergens gestaan (showroom).[/quote]Volledigheidshalve: voor de mijne geldt iets soortgelijks. Gemaakt in oktober 2002 maar pas in juli 2003 voor het eerst gekentekend.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Sinds vandaag heeft ook mijn A2 een ander "smoeltje" gekregen, deze week in duitsland gekocht voor €60,00 Boml één van onze Duitse gasten van gisteren heeft de grill vanuit Bochum voor mij meegebracht.
zou het ook kunnen zijn dat er 3 uitvoeringen zijn?
ik meen afgelopen zaterdag te hebben gezien, dat de CS uitvoeringen een matte grille hebben analoog aan de wielschermranden, een glanzend (oude type, 1e uitv.) en een open grille?
mvrgrt. gillian
ik meen afgelopen zaterdag te hebben gezien, dat de CS uitvoeringen een matte grille hebben analoog aan de wielschermranden, een glanzend (oude type, 1e uitv.) en een open grille?
mvrgrt. gillian
- joris1980
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Als ik het goed heb is er ook een 4e variant: De ribbelgrill met s-line logo :o
Zag ik bij YellowFellow (Marcel) op zn gele colourstorm zitten!
Ik weet niet of Marcel dit zelf gemaakt heeft of standaard is :?: :!:
Groet, Joris1980
Zag ik bij YellowFellow (Marcel) op zn gele colourstorm zitten!
Ik weet niet of Marcel dit zelf gemaakt heeft of standaard is :?: :!:
Groet, Joris1980