Ik ben wel eens universeel achteraf inbouw licht en regen sensoren tegen gekomen.
Weet alleen niet meer waar.
Je kon dit op alle modellen inbouwen.
Weet dus wel dat het bestaat maar of het wat is en goed werkt.....
@JDuijnker als je een originele hebt liggen... die kun je er niet inbouwen want dan moet je meer delen hebben en bedrading.
Zo´n achteraf setje heeft meer kans van (goedkoper) slagen omdat alles er dn bij zit om het werkend te krijgen.
Hulp bij DRL inbouwen mistlamp units locatie Noorden van het Land
Het is idd géén origineel Ford module, maar een achteraf inbouw welke ik bij een hele knappe DRL set kreeg welke ik in de ford Ka van mijn meisie wilde bouwen. Is er alleen nooit van gekomen omdat de A2 er opeens was.Ik ben wel eens universeel achteraf inbouw licht en regen sensoren tegen gekomen.
Weet alleen niet meer waar.
Je kon dit op alle modellen inbouwen.
Weet dus wel dat het bestaat maar of het wat is en goed werkt.....
@JDuijnker als je een originele hebt liggen... die kun je er niet inbouwen want dan moet je meer delen hebben en bedrading.
Zo´n achteraf setje heeft meer kans van (goedkoper) slagen omdat alles er dn bij zit om het werkend te krijgen.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Je hebt een PB.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16