Nieuwe grille plaatsen
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hoi Arjen, ja ik zou ook graag willen weten wat hij exact in Duitsland kost, zowel het oude als nieuwe model. Ben wel benieuwd. ook voor mij is Duitsland 10 minuten rijden. Had onlangs de handel van de cruise control defect. Audi dealer nederland €77,30, Audi dealer Duitsland € 57,- Als ik dat zo zie blijft er toch veel aan de strijkstok van de dealer zitten. Eric
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Heb net nog wat via de duitse site ontdekt, voor degene die op zoek zijn naar een face lift van de grill !! www.auditeileshop.de
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Hoi,
Ik heb een A2 gehad met nieuwe grille (jan 2006) en heb er nu een met " oude " (dichte) grille, maar ik vond die nieuwe toch mooier. Je kunt natuurlijk altijd de aude bewaren en bij eventuele verkoop weer plaatsen of meegeven.
Theo
Ik heb een A2 gehad met nieuwe grille (jan 2006) en heb er nu een met " oude " (dichte) grille, maar ik vond die nieuwe toch mooier. Je kunt natuurlijk altijd de aude bewaren en bij eventuele verkoop weer plaatsen of meegeven.
Theo
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Heel mooi, ben zelf al tijden naar een 2e handse grille (van dit type) aan het zoeken, is mij dus op Marktplaats even ontgaan!
Klopt het verhaal nu dat deze zo uitwisselbaar is (zonder aanpassingen) met de "oude" grille?
Theo
Klopt het verhaal nu dat deze zo uitwisselbaar is (zonder aanpassingen) met de "oude" grille?
Theo
Hoi,
Ik ben ook al een poosje op zoek naar een grill met rip optiek.Ben al in duitsland geweest bij de audi dealer.Maar die zeggen dat ie niet te krijgen is.Ik had het onderdeel nummer mee genomen die thck hier had genoemt.Ze durfen niet met zekerheid te zeggen dat het met rip is ook hier in nederland niet.Wie kan mij verder helpen.
Gr Arjan
Ik ben ook al een poosje op zoek naar een grill met rip optiek.Ben al in duitsland geweest bij de audi dealer.Maar die zeggen dat ie niet te krijgen is.Ik had het onderdeel nummer mee genomen die thck hier had genoemt.Ze durfen niet met zekerheid te zeggen dat het met rip is ook hier in nederland niet.Wie kan mij verder helpen.
Gr Arjan