Nieuwe grille plaatsen
- Richie2710
Ja natuurlijk
Auditeileshop.de
Ik heb het nog niet besteld btw, denk dat ik de grill volgende week ga bestellen.

Auditeileshop.de
Ik heb het nog niet besteld btw, denk dat ik de grill volgende week ga bestellen.
Heb prijsopgave gevraagd bij dealer in Voorschoten. "ribbel"grille kost 132,69 euro incl. BTW ?!?!
Denk dat ik hem bestel. Mijn "gladde" grille wijkt bij de bovenhoeken nogal. Men heeft kennelijk ooit eens geprobeerd om hem open te krijgen
groet
Audietje
Denk dat ik hem bestel. Mijn "gladde" grille wijkt bij de bovenhoeken nogal. Men heeft kennelijk ooit eens geprobeerd om hem open te krijgen
groet
Audietje
[quote="Rinus"]Oh, die ribbelgrille is een mooie optie, zeg. 8-) Nooit opgelet dat er 2 varianten waren. :o Die ga ik zeker tzt halen. Zo verpersonificeer je de A2 een beetje met originele onderdelen.[/quote]
Ja, eigenlijk is het geen optie maar standaard. de standaard gril vanaf plm. eind 2003 op iedere nieuwe A2. Wel prettig dat hij ook past op de oudere A2 jaargangen
groet
audietje
Ja, eigenlijk is het geen optie maar standaard. de standaard gril vanaf plm. eind 2003 op iedere nieuwe A2. Wel prettig dat hij ook past op de oudere A2 jaargangen
groet
audietje