Het is me nu een aantal keer opgevallen dat bij (achteruit) rijden met max. stuuruitslag, bijvoorbeeld fileparkeren, er iets "springt" in de voortrein. Net alsof er een steen onder de band vandaan schiet. Maar elke keer is er geen steen te vinden.
Het is tot nu toe telkens maar één keer gebeurd, al heb ik ook niet geprobeerd het opnieuw op te roepen (het springt dus niet terug of zo). Zijn dit verschijnselen die kunnen wijzen op een gebroken voorveer?
Thijs
Springen bij max. stuuruitslag
- Gerrit-Jan
[quote="Romulus"]Het is me nu een aantal keer opgevallen dat bij (achteruit) rijden met max. stuuruitslag, bijvoorbeeld fileparkeren, er iets "springt" in de voortrein. Net alsof er een steen onder de band vandaan schiet. Maar elke keer is er geen steen te vinden.
Het is tot nu toe telkens maar één keer gebeurd, al heb ik ook niet geprobeerd het opnieuw op te roepen (het springt dus niet terug of zo). Zijn dit verschijnselen die kunnen wijzen op een gebroken voorveer?
Thijs[/quote]
dit kan ook een homokineet of je aandrijfas zijn!
Thijs[/quote]
dit kan ook een homokineet of je aandrijfas zijn!