[quote="joris1980"]Hoi @lf,
Volgensmij haal je 2 kleuren door elkaar:
LZ5R= Atlantikblau en LZ5S=Nemoblau
Ik heb LZ5R, dus Atlantikblau.
Moet nog foto's verkleinen, zijn te groot voor t forum.
Iemand enig idee hoe dat makkelijk gaat (staan in mijn afbeeldingen opd pc).
Groetjes, Joris[/quote]
Even op internet naar www.getpaint.net en dan paint.net downloaden, hiermee kun je heel goed forto's berwerken en verkleinen.
Theo
Lakkleuren A2
Je hebt gelijk, ik heb de boel verwisseld. Gelukkig heb je nu wel de juiste kleur gevonden. Voor wat betreft de foto's gebruik ik nog wel eens de truuk om de foto's te selecteren in de verkenner en daarna rechts te klikken en te kiezen voor "kopieren naar email ontvanger". Vervolgens verschijnt er een venster met de vraag of je het originele formaat wilt behouden of dat je de foto's wilt verkleinen. Als je dan kiest voor verkleinen dan worden de foto's als bijlage in een leeg mailtje gezet. Deze mail kun je versturen, maar je kunt de bijlages daarna ook direct opslaan in een apart mapje.
Succes @lf
Succes @lf
- PeterG
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hallo,
ik heb vergeefs gezocht naar de sticker met de kleurcode van mijn A2 ? Ik heb geen serviceboekje, en via Google lees ik "bij het reservewiel" - wat ik ook niet heb. Ook in de motorruimte niets te vinden....
Heeft iemand een idee ?
Thx
Peter
ik heb vergeefs gezocht naar de sticker met de kleurcode van mijn A2 ? Ik heb geen serviceboekje, en via Google lees ik "bij het reservewiel" - wat ik ook niet heb. Ook in de motorruimte niets te vinden....
Heeft iemand een idee ?
Thx
Peter
- PeterG
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hallo,
geen sticker te vinden, maar hier heb ik alle uitvoeringen per jaartal gevonden, aangezien de mijn niet opnieuw gespoten is, is et vinden van de juiste kleurcode op basis van productiedatum vrij gemakkelijk :
https://wiki.a2-freun.de/wiki/index.php ... _Juli_2001
geen sticker te vinden, maar hier heb ik alle uitvoeringen per jaartal gevonden, aangezien de mijn niet opnieuw gespoten is, is et vinden van de juiste kleurcode op basis van productiedatum vrij gemakkelijk :
https://wiki.a2-freun.de/wiki/index.php ... _Juli_2001