Schade B-stijl door wegschietende steen [OPGELOST]
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Als je niet vies bent van een ritje; Voor een literfles Ketel -1- mag je 'm hier (010) van de schadebak afslopen.
weet niet of ie er netjes uitziet, kijk morgen even bij daglicht, maak ik een foto en hoor ik t wel.
weet niet of ie er netjes uitziet, kijk morgen even bij daglicht, maak ik een foto en hoor ik t wel.
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@edje13 - controleer na het opstellen van het bericht of deze verschijnt in Postvak UIT nadat je op Verstuur hebt geklikt. Zodra Spits hem geopend heeft, wordt deze naar Verzonden Items verplaatst.
We hebben met de vorige versie van de forumsoftware issues met PB systeem gehad, hoop niet dat deze zijn teruggekeerd.
We hebben met de vorige versie van de forumsoftware issues met PB systeem gehad, hoop niet dat deze zijn teruggekeerd.

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- edje13
- Audi A2 clublid
Nogmaals geprobeerd , helaas verzend ie niksHansJan schreef: ↑03 mei 2019, 23:40@edje13 - controleer na het opstellen van het bericht of deze verschijnt in Postvak UIT nadat je op Verstuur hebt geklikt. Zodra Spits hem geopend heeft, wordt deze naar Verzonden Items verplaatst.
We hebben met de vorige versie van de forumsoftware issues met PB systeem gehad, hoop niet dat deze zijn teruggekeerd.![]()
- HansJan
- Moderator
Mooi! Wat had je nou fout gedaan? Geen geadresseerde opgegeven?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- edje13
- Audi A2 clublid
Ik had op de forumnaam geklikt en dan op privé bericht sturen . Ik neem aan dat dan de geadresseerde automatisch aangemaakt zou zijn. Dus toen verhaal getypt en verstuurd.