Appeltjes Groen

Discussie over het exterieur van de A2
audietje

25 aug 2011, 09:17 0 x

ik mis m'n kastellrot bij de kleurenstalen
audietje
lemoi

25 aug 2011, 11:24 0 x

[quote="audietje"]ik mis m'n kastellrot bij de kleurenstalen
audietje[/quote]

Aha, als je kleur er niet bij staat dan bestaat hij niet, een "nep" A2 dus :D :D
audietje

25 aug 2011, 11:28 0 x

ja helaas....maar als je naar de meeting komt zal je kunnen constateren dat hij niet van echt is te onderscheiden.
Heel bijzonder eigenlijk ik heb een replica audi A2
groet Audietje
lemoi

25 aug 2011, 12:11 0 x

als ik er ben zal ik eens kijkenof ik de "5 fouten" vind ;) . Kan je gelijk mijn appeltjes groene A2 bewonderen. :lol:
Johan 3L

25 aug 2011, 13:34 0 x

[quote="Rens 79"]...Hallo Johan,
Als je je aanmeld in het voorstel topic probeer dan ook zelf een avatar te verzinnen.
Een ieder is ook te herkennen aan zijn Avatar, dus ik vindt het niet netjes om een bestaande
Avatar met een kleine aanpassing van iemand anders te gebruiken.... groet Rens[/quote]

Beste Rens, als je goed hebt opgelet kon ik bij het maken van mijn eerste berichten nog geen eigen avatar maken. Ik had de A2 nog niet in huis. Maar het is inderdaad een leen-foto, en aangezien mijn bumper niet geheel in kleur is heb ik de onderkant zwart-ge-foto-shopped.
Ik had me toch een iets ander welkom voorgesteld.
lemoi

25 aug 2011, 15:09 0 x

Johan,

het zijn ijverige moderators maar wel hele vriendelijke en goede (ze zijn allemaal nog niet zo heel lang moderator). Misschien komt het zo nog niet bij jouw over maar dat komt nog wel.

En misschien had Rens je beter een PM kunnen sturen om vriendelijk te vragen een andere avatar te nemen. Dat laat ik in het midden

Maar goed de intensies van beide kanten zijn goed.

Dus hierbij wil ik je nogmaals heel hartelijk welkom heten bij ons forum!!!!!! (en ik denk dat de maderatoren zich daar bij aansluiten, dat zegt mijn gevoel).
Romulus

25 aug 2011, 19:36 0 x

[quote="lemoi"]Dus hierbij wil ik je nogmaals heel hartelijk welkom heten bij ons forum!!!!!! (en ik denk dat de maderatoren zich daar bij aansluiten, dat zegt mijn gevoel).[/quote]Welzeker! 8-)
Pyro_loe
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

25 aug 2011, 22:04 0 x

Ach als iedereen mijn avatar gaat gebruiken, zie ik mijn a2 nog eens wat vaker :lol:
Rens 79

25 aug 2011, 22:05 0 x

Allereerst wil ik Lemoi bedanken voor zijn lieve woorden :oops:

Johan schreef:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste Rens, als je goed hebt opgelet kon ik bij het maken van mijn eerste berichten nog geen eigen avatar maken. Ik had de A2 nog niet in huis. Maar het is inderdaad een leen-foto, en aangezien mijn bumper niet geheel in kleur is heb ik de onderkant zwart-ge-foto-shopped.
Ik had me toch een iets ander welkom voorgesteld.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ten eerste heb ik heel goed opgelet maar wat dat te maken heeft met een Avatar is mij niet geheel duidelijk.
Mijn Avatar bijvoorbeeld heeft ook niets met mijn a2 te maken en zo zijn er hier meer die een Avatar hebben die niet gerelateerd is in het voertuig waarin ze rijden.
Je schrijft" ik had me toch een iets ander welkom voorgesteld" ,als je goed had opgelet had je kunnen zien dat ik je al verwelkomt heb in jouw voorstel topic in even voorstellen.
Zoveel vraag ik toch niet?alleen probeer een eigen Avatar te bedenken en niet die van een ander te gebruiken dat vindt ik niet netjes naar de gebruiker van deze Avatar that is all.
En nogmaals van harte welkom hier.

Rens
Johan 3L

26 aug 2011, 00:01 0 x

Ter info, ik heb op google bij Audi A2 op afbeeldingen gezocht en kwam er heel veel tegen, ik weet niet of die bij iemand persoonlijk hoort, dus was me van geen kwaad bewust.Ik ging er van uit dat dit gewoon persfoto's zijn.
Ik heb die nog eens opgezocht en begrijp nu de commotie. Als ik op die afbeelding doorklik, kom ik verdraaid hier op de site uit bij een andere gebruiker.
Sorry hiervoor, dat had ik helemaal niet gezien in eerste instantie.

Gelukkig is dit probleem nu de wereld uit en ik heb ´m ook al aangepast.
Iedereen blij.
Plaats reactie