[quote="rolf"]Als je geen ervaring hebt met "wetsanding" blijf daar dan ver vandaan of vraag iemand wie daar wel ervaring in heeft.
Bovendien heb je daar een lakdikte meter bij nodig om te weten wat je weg haalt.
Even te lang, even te veel druk en het leed is niet te overzien, weg blanke lak laag.
Dan rest alleen de spuiter nog maar.
Bovendien moet er met een machine nabewerkt worden om de schuurkrassen van het wetsanden eruit te polijsten, dat is met de hand bijna niet te doen.
Audi lak is over het algemeen nogal erg hard..........
Mijn advies: Laat het doen, desnoods door een forum lid met de benodigde apparaten, compounds en polijstmiddelen etc.
Gooi de vraag in de groep, mischien wil iemand je er mee helpen die de spullen in huis heeft.
Bij mij ben je van harte welkom, is alleen een beetje ver rijden...................
Emiel mischien?[/quote]
Goed voorstel Rolf! Ik zou graag nog eens naar Noorwegen willen gaan (ik heb er ooit 3 weken rondgetrokken in een camper, heerlijk vrij kamperen), maar om alleen voor een polijstbeurt die kant op te komen is mij iets te gortig.
Met detailen heb ik geen ervaring ,laat staan met machinaal polijsten. Daar waag ik mij dan ook niet aan. Wel ben ik iemand die zijn wagenpark altijd regelmatig netjes wast en schoonhoudt van binnen en buiten. Maar mocht er van hier een deskundige detailer zijn die de uitdaging aandurft om tegen een onkostenvergoeding mijn zonnecreme vlekken permanent aan te pakken, dan sta ik daar vanzelfsprekend voor open.
Ik heb een ruime oprit en eventueel kan de A2 ook in mijn garage staan om behandeld te worden.
Catering wordt verzorgd. Ook kan ik naar de detailer toekomen, mits dat niet helemaal aan de andere kant van het land is van mij uit gezien (omgeving Deventer-Zwolle). Ik hoor het wel.