H7 led dimlicht vervangen
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
https://www.ibood.com/nl/s-nl/o/2x-phil ... non/946459
Ik heb deze Philips h7 en ben tevreden! Lichtbeeld goed en geen mensen die seinen.
Let op, nog maar 1 dag in de aanbieding op ibood :-)
Ik heb deze Philips h7 en ben tevreden! Lichtbeeld goed en geen mensen die seinen.
Let op, nog maar 1 dag in de aanbieding op ibood :-)
- SaluG
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Heel toevallig is bij mij de rechter sinds vandaag defect geraakt.
Betreft een set koplampen van een donorauto die er ooit door HansJan in geplaatst zijn.
Ik heb nog een setje H7 street legal Night Breaker Leads van Osram liggen. Kan ik die oude leds verwijderen en vervangen met deze Osram LEDs, of moeten er nog aanpassingen verricht worden?
En wat maakt de Osram street legal leds zo anders dan die Philips leds op iBood, die niet street legal zijn?
Betreft een set koplampen van een donorauto die er ooit door HansJan in geplaatst zijn.
Ik heb nog een setje H7 street legal Night Breaker Leads van Osram liggen. Kan ik die oude leds verwijderen en vervangen met deze Osram LEDs, of moeten er nog aanpassingen verricht worden?
En wat maakt de Osram street legal leds zo anders dan die Philips leds op iBood, die niet street legal zijn?
- Peter_Maathuis
- Moderator
Ik gebruik deze https://www.tradevision.nl/verlichting/ ... ing-auto-s al een paar jaar in verschillende auto's - EC goedgekeurd en 5 jaar garantie (nog geen beroep op hoeven doen, bedrijf bestaat al meer dan 25 jaar) en nooit discussie bij APK
-
- Audi A2 clublid
Die Osram h7 leds zijn vlgs mij een prima keuze, als je die hebt liggen, dan kun je die prima monteren toch? Ze hebben een officiële E keur en het is een goed merk, was aan het twijfelen om een setje te kopen, tot de Philips langskwamen (geen e-keur). Je moet de Osrams soms met extra bedrading aansluiten las ik (ook bij Osram te verkrijgen) om geen canbus fouten te krijgen, maar dat is voor de a2 niet nodig.SaluG schreef: ↑27 jan 2024, 23:28Ik heb nog een setje H7 street legal Night Breaker Leads van Osram liggen. Kan ik die oude leds verwijderen en vervangen met deze Osram LEDs, of moeten er nog aanpassingen verricht worden?
-
- Audi A2 clublid
Voor degenen die de Philips lampen gaan plaatsen: je kunt de kunststof ring van de lamp draaien door de lamp plm een kleine halve slag te draaien in de ring. Daarmee kun je de ring eerst plaatsen en vastzetten in je koplamp en dan de lamp met een halve slag weer vastzetten in de ring.
Op zich heel logisch, alleen had ik niet gezien dat de ring vd lamp kon worden gehaald en daarmee werd de montage wel een puzzel :-)
Op zich heel logisch, alleen had ik niet gezien dat de ring vd lamp kon worden gehaald en daarmee werd de montage wel een puzzel :-)
- SaluG
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Ik heb de koplamp nu op mn schoot en ik zie dat HansJan de aansluitingen aangepast heeft. Ik weet niet of ik die Osrams zo kan aansluiten.Ticcie schreef: ↑28 jan 2024, 10:24Die Osram h7 leds zijn vlgs mij een prima keuze, als je die hebt liggen, dan kun je die prima monteren toch? Ze hebben een officiële E keur en het is een goed merk, was aan het twijfelen om een setje te kopen, tot de Philips langskwamen (geen e-keur). Je moet de Osrams soms met extra bedrading aansluiten las ik (ook bij Osram te verkrijgen) om geen canbus fouten te krijgen, maar dat is voor de a2 niet nodig.SaluG schreef: ↑27 jan 2024, 23:28Ik heb nog een setje H7 street legal Night Breaker Leads van Osram liggen. Kan ik die oude leds verwijderen en vervangen met deze Osram LEDs, of moeten er nog aanpassingen verricht worden?