Koplamp helder maken
- HUMALOG
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Vorige week de koplampen van mijn moeders a2 weer helder gemaakt . 4 uren mee bezig geweest , maar het resultaat mag er zijn . Dit alles met een ali express kitje .beide koplampen waren zeer verweerd
- Bijlagen
-
- 20240519_113356.jpg (2.47 MiB) 2124 keer bekeken
-
- Audi A2 clublid
Zo dat ziet er mooi uit! Kijk wel uit met dat kitje, want ik heb gelezen dat de damp echt heel schadelijk is en t spul verboden is in de eu.
Ben wel benieuwd of dat opdampen goed werkt.
Ben wel benieuwd of dat opdampen goed werkt.
- HUMALOG
Werkt perfect . Eerst de lampen gedemonteerd, vervolgens lamp opgeschuurt met meerdere diktes van grof naar fijn . En vervolgens de damp er bij langs halen . Het laatste was 20 seconden werk.
Je kan het ook via amazon bestellen , dan ben je iets duurder uit. Een vriend van mij heeft dit 3 jaar gelden gedaan bij zijn vw bora en nog steeds zien de koplampen er als nieuw uit
Het opschuren is het belangrijkste, van grof naar fijn in zoveel mogelijk stappen en zorg ervoor dat de coating laag overal weg is . Geschuurd
Je kan het ook via amazon bestellen , dan ben je iets duurder uit. Een vriend van mij heeft dit 3 jaar gelden gedaan bij zijn vw bora en nog steeds zien de koplampen er als nieuw uit
Het opschuren is het belangrijkste, van grof naar fijn in zoveel mogelijk stappen en zorg ervoor dat de coating laag overal weg is . Geschuurd
Laatst gewijzigd door HUMALOG op 05 jul 2024, 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- TJT
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Wauw, het resultaat is echt verbluffend!
Die van mij mogen ook wel weer eens.
Het jammere is alleen dat bij een van de lampen de bus waar de lange bout ingedraaid zit dol is, dus die draai je niet zomaar los.
Ik vind dat toch wel een risico met die chemicaliën.
Maar het ziet er echt schitterend uit!
Heb je misschien een linkje zodat anderen het ook kunnen bestellen?
Die van mij mogen ook wel weer eens.
Het jammere is alleen dat bij een van de lampen de bus waar de lange bout ingedraaid zit dol is, dus die draai je niet zomaar los.
Ik vind dat toch wel een risico met die chemicaliën.
Maar het ziet er echt schitterend uit!
Heb je misschien een linkje zodat anderen het ook kunnen bestellen?