LEDSTRIPS.

Discussie over het exterieur van de A2
friese hengst

03 mei 2010, 01:24 0 x

ik ben van plan om van die ledstrips te gaan monteren [ audi look in de volks mond.]
kan je die er zo tussen monteren , of krijg ik dan problemen./
IK BEN EEN LEEK OP DIT GEBIED. :) :)
@lf

03 mei 2010, 18:31 0 x

Even Googlen en je weet het
http://www.xenonlamp.nl/webshop/index.p ... 1&Itemid=2

Op bovengenoemde website staan overigens ook de wettelijke regels ten aanzien van de Xenon verlichting etc.

Wel stoer hoor zo'n rijtje LED's 8-)
friese hengst

01 jul 2010, 22:41 0 x

ik heb de led verlichting gisteren gemonteerd.
en wat vinden jullie er van. :?: :?:
Romulus

02 jul 2010, 00:58 0 x

Best subtiel! Zo vind ik ze nog best fraai, al mag het voor mij ook zonder zijn.
Maar de hamvraag: doen ze het ook?? :lol:
(en hoe ziet het er dan uit)
friese hengst

02 jul 2010, 02:07 0 x

ik zal een keer als het wat donkerder is een foto maken.
nu stond de zon er op, maar ze branden wel hoor.
word dus vervolgd.
jmkoole
Motortype: (nog) geen Audi A2

09 aug 2010, 17:01 0 x

Staat leuk!
Persoonlijk zou ik liever een set mistlampen voorzien van led's (high intensity) en deze zo schakelen dat ze aangaan op contact en uit bij het inschakelen van dimlicht. Dus echte dagrijverlichting i.p.v. de functie van mistlampen, waar ik het nut toch ook al niet zo van zie. Dagrijverlichting scheelt ook weer op de levensduur van goede (dure) H7 dimlichten...
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
Peter

09 aug 2010, 17:10 0 x

[quote="jmkoole"]Staat leuk!
Persoonlijk zou ik liever een set mistlampen voorzien van led's (high intensity) en deze zo schakelen dat ze aangaan op contact en uit bij het inschakelen van dimlicht. Dus echte dagrijverlichting i.p.v. de functie van mistlampen, waar ik het nut toch ook al niet zo van zie. Dagrijverlichting scheelt ook weer op de levensduur van goede (dure) H7 dimlichten...[/quote]

Heb toevallig vorige week zulke led's besteld (in china) om ze eens uit te proberen. Het zijn SMD's met 24leds. Kosten 1 euro/st. Als ik ze binnen heb zal ik eens een fotootje maken. (plaats ze in de Volvo, de A2 heeft (nog) geen mistlampen).
jmkoole
Motortype: (nog) geen Audi A2

19 aug 2010, 18:02 0 x

Wat me ondertussen wel duidelijk is is dat je niet zomaar dagrijlampen mag laten schijnen. Het lamphuis moet een goedkeuringsindicatie hebben (RL of LR) en de lampjes mogen niet hinderlijk schijnen. Wellicht dat LED's wat dat betreft voldoende beschaafd zijn... Maar ik denk niet dat de mistlampen van de A2 mogen worden gebruikt als dagrijlichten. Ook niet met de zwakker schijnende LED-lampen (1 euro per stuk? zijn dat van die SMD-LED's op een H7-voetje?)
Met zo'n Philips LED-set van 149 euro speel je nog het meest op safe. De LED's schakelen in als je de auto op cantact zet en gaan uit als het dimlicht wordt aangezet. Ik heb ze laatst op een auto kunnen bestuderen; mooi helder licht en nette smalle behuizingen. Vind ze wel wat aan de prijzige kant! Hella heeft ook van die sets.
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
Peter

20 aug 2010, 09:47 0 x

[quote="jmkoole"]Ook niet met de zwakker schijnende LED-lampen (1 euro per stuk? zijn dat van die SMD-LED's op een H7-voetje?)
[/quote]

Het zijn 24 SMD-LED's op een H1 voetje. En inderdaad: 1eu/st.
amsterram

31 mei 2011, 19:43 0 x

[quote="jmkoole"]Wat me ondertussen wel duidelijk is is dat je niet zomaar dagrijlampen mag laten schijnen. Het lamphuis moet een goedkeuringsindicatie hebben (RL of LR) en de lampjes mogen niet hinderlijk schijnen. Wellicht dat LED's wat dat betreft voldoende beschaafd zijn... Maar ik denk niet dat de mistlampen van de A2 mogen worden gebruikt als dagrijlichten. Ook niet met de zwakker schijnende LED-lampen (1 euro per stuk? zijn dat van die SMD-LED's op een H7-voetje?)
Met zo'n Philips LED-set van 149 euro speel je nog het meest op safe. De LED's schakelen in als je de auto op cantact zet en gaan uit als het dimlicht wordt aangezet. Ik heb ze laatst op een auto kunnen bestuderen; mooi helder licht en nette smalle behuizingen. Vind ze wel wat aan de prijzige kant! Hella heeft ook van die sets.[/quote]

Wat vinden jullie van mijn LED Dagrijverlichting?

http://www.audi-a2.nl/topic370.html
Plaats reactie