Weet iemand of er ook LED versies te koop zijn voor de knipperlichten in het voorscherm?
Is dit een kwestie van het lampje vervangen in LED, of dient de gehele unit (4B0949127) vervangen te worden.
Wie o wie kan mij verder helpen?
Alvast bedankt! Bert
LED knipperlicht voorscherm
- Bert
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Nee, niet zonder meer. De LED lamp geeft te weinig vermogen af waardoor het knipperlichtrelais versneld zal schakelen en het lampje daarmee snel zal knipperen. Dit kan je alleen oplossen door een extra weerstand aan te brengen. Daar heb ik zelf nog geen ervaring mee.
Verder heb ik de titel van dit draadje voorzien van de aanduiding LED waardoor het onderwerp meer herkenbaar wordt.
Verder heb ik de titel van dit draadje voorzien van de aanduiding LED waardoor het onderwerp meer herkenbaar wordt.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Bert
- Audi A2 clublid
Dank voor je snelle reactie Hans Jan!
Wellicht zijn er anderen die er wellicht wel ervaring mee hebben, schroom niet dit te delen met mij ;-)
Wellicht zijn er anderen die er wellicht wel ervaring mee hebben, schroom niet dit te delen met mij ;-)
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17
- HansJan
- Moderator
Inmiddels heb ik de koplampen al volledig omgebouwd naar de laaste generatie LEDs, ik zal daar binnenkort een draadje voor starten. Het lijkt me dat daar een bredere interesse voor zal bestaan.
LED upgrade van achteruitrijlampen, kentekenplaatverlichting en mistlampen is ook een feit, maar voor de knipperlichten is het wachten op de lampjes met het juiste wattage. Ook @AudiFanSedert1971 is regelmatig aan het experimenteren. Die heeft interieur al helemaal omgebouwd.
LED upgrade van achteruitrijlampen, kentekenplaatverlichting en mistlampen is ook een feit, maar voor de knipperlichten is het wachten op de lampjes met het juiste wattage. Ook @AudiFanSedert1971 is regelmatig aan het experimenteren. Die heeft interieur al helemaal omgebouwd.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Bert
- Audi A2 clublid
Heb de mijne inderdaad ook laten aanpassen naar LED voor dag-, stads- en grootlicht, alsmede de mistlampen, achteruitrijlicht, kentekenplaat- en interieurverlichting.
Mijn wensenlijstje nu nog is LED leeslampjes bedieningspaneel plafond, LED make-up lampjes (voor bij de interieurspiegeltjes), LED achter-, rem- en de 6 knipperlichten.
Zal mij eens verdiepen in de activiteiten van <a rel="nofollow" target="_blank" href="index.php?p=/profile/AudiFanSedert1971" title="Link: index.php?p=/profile/AudiFanSedert1971" ... ert1971</a>
Mijn wensenlijstje nu nog is LED leeslampjes bedieningspaneel plafond, LED make-up lampjes (voor bij de interieurspiegeltjes), LED achter-, rem- en de 6 knipperlichten.
Zal mij eens verdiepen in de activiteiten van <a rel="nofollow" target="_blank" href="index.php?p=/profile/AudiFanSedert1971" title="Link: index.php?p=/profile/AudiFanSedert1971" ... ert1971</a>
- BlauweA2
Bert, tip voor de interieur LED lampjes:
Zie mijn draadje: https://www.audi-a2.nl/index.php?p=/dis ... ade#latest
Zie mijn draadje: https://www.audi-a2.nl/index.php?p=/dis ... ade#latest
For those with an eye for the finer detail, I salute you.
- Bert
- Audi A2 clublid
Dankje wel BlauweA2!
- BlauweA2
Graag gedaan! (Tis een kleine moeite).
Leuk dat ik als nieuwkomer nog iemand anders op het forum een plezier kan doen.
Dat is precies de reden waarom ik op dit forum kom, in de hoop dat we elkaar af en toe kunnen helpen.
Leuk dat ik als nieuwkomer nog iemand anders op het forum een plezier kan doen.
Dat is precies de reden waarom ik op dit forum kom, in de hoop dat we elkaar af en toe kunnen helpen.
For those with an eye for the finer detail, I salute you.