Ik heb mij ooit laten vertellen dat er geen dakdragers gemonteerd kunnen worden op een A2 vanwege de aluminium constructie. Nu heb ik laatst toch een A2 zien rijden met een dakdrager. Wilde hem bijna volgen om te vragen waar hij die vandaan had. Want als ik op internet zoek kan ik er nauwelijks iets over vinden.
Weet iemand meer over deze mogelijkheid?
Namelijk net op vakantie geweest met vrouw en onze kleine van 14 maanden en alles net in de auto kunnen krijgen. Maar een dakkoffer lijkt mij wel prettig voor een volgende keer of als er een 2e kind bij komt. Dan wordt het wel erg krap in een A2 met de vakantie... en ik was toch wel van plan een poosje door te rijden met mijn A2.
Dakdragers: bestaan die voor een A2?
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De dakdragers voor een A2 bestaan wel degelijk, ik weet dat er originele van Audi bestaan. Of er ook van andere fabrikanten dragers in omloop zijn weet ik niet. Kijk eens op ebay.de , er staan er op dit moment diverse op. succes ermee
Dakdragers voor een A2 bestaan zeker! Er zijn originele Audi dakdragers speciaal voor een A2. Ik denk dat je die moet nemen. Ik ben zelf bezig geweest met dakdragers van Mont Blanc die ook op de A2 zouden moeten passen. Ik heb mij hierover laten adviseren door Halfords. Twee weken later en met veel geneuzel met de montage heb ik mijn geld weer terug gekregen. Ik heb uiteindelijk geen dakdragers meer gekocht. Dit wil overigens niet zeggen dat het Mont Blanc systeem niet zou kunnen passen maar mogelijk dat ik de verkeerde spullen heb gekregen van mijn vrienden bij Halfords
Veel succes!

Veel succes!