Vrouw heeft niet uitgekeken
- marcelaudi
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Oeps de vrouw heeft even niet uitgekeken
- remco.elzinga
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ak das vervelend. Dit lijkt een waterkoker deuk. Kijk maar es op YouTube niet geschoten is mis
boiling water dient removal

- remco.elzinga
Eigenlijk oftopic ( dit heeft je vrouw gedaan

- marcelaudi
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Ik heb het met een verfbrander verwarmd. Deuk van binnenuit teruggedrukt.remco.elzinga schreef: ↑05 nov 2018, 19:44Ak das vervelend. Dit lijkt een waterkoker deuk. Kijk maar es op YouTube niet geschoten is misboiling water dient removal
Deuk is er redelijk uit maar de lakschade is toch behoorlijk.
- remco.elzinga
Das inderdaad iets meer dan een lakstifte...
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Pittig ding
Maar even hier achteraan bellen? Niet de goeie kleur helaas.
https://www.kleingunnewiek.com/voorraad ... 012107X16/

Maar even hier achteraan bellen? Niet de goeie kleur helaas.
https://www.kleingunnewiek.com/voorraad ... 012107X16/
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Poeh, dat is een lelijke deuk (in het ego van de vrouw)
Maar je hebt hem er verrassend goed uitgekregen. Vermoed dat een schadehersteller meer werk heeft aan de bumper weer geheel egaal maken en spuiten dan de bumper in zijn geheel te vervangen voor een andere en in de juiste kleur te spuiten?
Moderator edit: plaatjes voor je rechtop gezet en onderwerp afgesplitst ;-)

Maar je hebt hem er verrassend goed uitgekregen. Vermoed dat een schadehersteller meer werk heeft aan de bumper weer geheel egaal maken en spuiten dan de bumper in zijn geheel te vervangen voor een andere en in de juiste kleur te spuiten?
Moderator edit: plaatjes voor je rechtop gezet en onderwerp afgesplitst ;-)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Als dit Dolfijn grijze is..... even kleurnummer vermelden want ik kan ook in Oost Europa zoeken.
Verder is nogmaals warm maken, niet te heet en langdurig en gelijkmatig nog vlakker mogelijk...
Dan schuren en spuiten met spuitbus uit Rotterdam mogelijk, mits binnen want moet zonder wind.
Daarna de blanke 2 Komponenten lak erover in 3 lagen en alleen George Klein ziet het.
Zaterdag 10 November mogen jullie de Piningrun bekijken op of het redelijk hersteld is!
en nu mag een Moderator voor mijn werken om de bumper goed te zetten, ik ben weer lekker dwars bezig!
Verder is nogmaals warm maken, niet te heet en langdurig en gelijkmatig nog vlakker mogelijk...
Dan schuren en spuiten met spuitbus uit Rotterdam mogelijk, mits binnen want moet zonder wind.
Daarna de blanke 2 Komponenten lak erover in 3 lagen en alleen George Klein ziet het.
Zaterdag 10 November mogen jullie de Piningrun bekijken op of het redelijk hersteld is!
en nu mag een Moderator voor mijn werken om de bumper goed te zetten, ik ben weer lekker dwars bezig!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...