Autohoes op maat voor de A2

Projecten, modificaties en accessoires.
Gebruikersavatar
Paulus
Audi A2 clublid
Berichten: 734
Lid geworden op: 14 dec 2017, 16:41
Locatie: Hillegom
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

04 jun 2023, 16:51 4 x

Op het forum kon ik geen topic vinden over autohoezen. Daarom start ik hier een nieuw topic.

Ik zoek een autohoes om mijn A2 te beschermen tegen invloed van zonlicht maar ook tegen andere weersinvloeden. Nu kennen we allemaal wel de universele hoezen die niet mooi om je auto heen passen.
Ik zoek dus een hoes speciaal voor de A2 en ook een hoes die alleen de bovenzijde bedekt, dus t/m de ruiten.
Heeft iemand tips?
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

10 jun 2023, 18:20 1 x

17 Juni Lidl Aanbieding!

Vaak al vrijdag avond na 20.00 uur in de winkel bij vele wegens te kleine magazijn, en ze hebben Hoezen!
Ik heb bij Lidl . DE al gehaald, ze hebben deze van €19,99 voor 14,99 in diverse maten en de kleinste paste prima.
Redelijke kwaliteit en ik gebruik deze voor Open Sky Shit als die defect is tijdens reparaties.

Ook bruikbaar voor vochtig geworden voertuigen te drogen, met ramen alle 4 open droogde je deze wel en kan niet in regenen!
Nee, Lidl Duitsland is voor €13,95 uitverkocht dus U moet gewoon in NL blijven!
De kleinste is voor Golf & Polo, Golf word erg strak en Polo is gelijk aan A2 en te strak gaat krassen!
Kijk in de Flodder van deze weekend wat ze volgende week Zaterdag aanbieden, en vrijdag avond bij vele al verkrijgbaar!

Graag een foto maken want ik heb deze nu in Duitsland liggen en ben daar zelf niet voorlopig....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Duckman
Audi A2 clublid
Berichten: 294
Lid geworden op: 25 jun 2021, 12:53
Locatie: Zutphen
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

11 jun 2023, 00:41 3 x

Verheul in Vroomshoop!

Maken de beste motorhoezen van ademend ten kate tentdoek. Maken ook hoezen op maat voor allerlei dingen zoals campers, caravans, Renault twizzy's en noem naar op.

Familiebedrijf met een eigen naaiatelier. Zeer veel kennis van zaken. Www.verheul.nu maar bellen werkt beter. Even vragen naar Monique.
Gebruikersavatar
Paulus
Audi A2 clublid
Berichten: 734
Lid geworden op: 14 dec 2017, 16:41
Locatie: Hillegom
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

12 jun 2023, 17:24 0 x

Dank voor de tip!
Met een op maat gemaakte hoes heb je iets unieks. Ik ga het proberen.
Gebruikersavatar
Paulus
Audi A2 clublid
Berichten: 734
Lid geworden op: 14 dec 2017, 16:41
Locatie: Hillegom
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

13 jun 2023, 18:28 1 x

Ik heb een hoes besteld bij Verheul.
Ze kunnen een hoes maken aan de hand van afmetingen die op internet te vinden zijn.
Maar mooier is het wanneer ze even een echte A2 ter beschikking hebben.
Helaas is Vroomshoop redelijk ver voor mij.

Is er iemand die daar in de buurt woont en het leuk vind om er langs te gaan met jouw A2?
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

14 jun 2023, 14:45 0 x

Ik kocht de kleinste bij Lidl, en die is iets te ruim voor motorkap, rest prima op maat, maar gezien prijsverschil kan ik gratis naar Parijs retour rijden! :mrgreen:
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
Edwinvv
Berichten: 397
Lid geworden op: 27 feb 2021, 22:32
Locatie: Noordwijkerhout
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

14 jun 2023, 17:13 0 x

Afhankelijk van de prijs ben ik ook wel geïnteresseerd in zo’n ding
Ed
Duckman
Audi A2 clublid
Berichten: 294
Lid geworden op: 25 jun 2021, 12:53
Locatie: Zutphen
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

14 jun 2023, 17:37 0 x

Paulus schreef:
13 jun 2023, 18:28
Ik heb een hoes besteld bij Verheul.
Ze kunnen een hoes maken aan de hand van afmetingen die op internet te vinden zijn.
Maar mooier is het wanneer ze even een echte A2 ter beschikking hebben.
Helaas is Vroomshoop redelijk ver voor mij.

Is er iemand die daar in de buurt woont en het leuk vind om er langs te gaan met jouw A2?
Ik zal even kijken wat ik hier in kan betekenen!! Kom ik even op terug

Edit: ik ga er dinsdagavond even langs! Nemen ze de maten op en dan maken ze 'm helemaal af als jij 'm op komt halen. Waar je precies de zoom wil hebben en hoe hoog van de grond enzo :)

Ik heb meerdere motorhoezen van ze (gehad) en ook een motorpak :mrgreen: En ik kan dan ook even overleggen of ze een hoesje voor mijn kamado BBQ kunnen maken.

Nog een edit: hoor net dat er komende vrijdag een A2 uit Vriezenveen die kant al op gaat. Iemand van hier?
Gebruikersavatar
Paulus
Audi A2 clublid
Berichten: 734
Lid geworden op: 14 dec 2017, 16:41
Locatie: Hillegom
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

14 jun 2023, 20:53 1 x

Dat is geweldig @Duckman , maar voor jou is het ook niet naast de deur?
In ieder geval bedankt vast voor de moeite.

Ik heb niet van iemand van het forum iets gehoord. Maar ik begreep van Monique van Verheul dat ze waarschijnlijk iemand kent die ze kon vragen. Wellicht is dat diegene ( en misschien is diegene ook forumgebruiker)
Gebruikersavatar
Paulus
Audi A2 clublid
Berichten: 734
Lid geworden op: 14 dec 2017, 16:41
Locatie: Hillegom
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

14 jun 2023, 20:58 1 x

Edwinvv schreef:
14 jun 2023, 17:13
Afhankelijk van de prijs ben ik ook wel geïnteresseerd in zo’n ding
Ed
@Edwinvv Ik zal vragen of de maten bij het bedrijf vastgelegd kunnen worden om daarmee toekomstige autohoezen te kunnen maken. Wellicht kunnen meer A2 forum gebruikers daar gebruik van maken.
De prijs van zo'n hoes is natuurlijk wel gebaseerd op handwerk en maatwerk, dus reken op een wat hogere prijs.
Plaats reactie