Groupbuy LED verlichting koplampen
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Afgelopen week deed het linker achterlicht en linker stadslicht het niet meer. Zekering nummer 27 bleek doorgebrand. Een nieuwe zekering brandde onmiddellijk weer door, dus ik moest op zoek naar een kortsluiting. Die bleek te zitten in het LED-lampje in de wokkel. Een gewoon gloeilampje brandt door en valt gewoon uit, maar een led-lampje kan bij defect gaan dus kortsluiting veroorzaken. Ik meld dit hier even omdat het lampje afkomstig is uit de groepbuy.
- Lucske
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Herkenbaar 'euvel' Marti, hier ook. Tijdelijk ledje verwijderen of wissel naar een originele gloeidraad was de truc.
Nieuwe generatie LEDs ontvangen via HansJan nadien en tot op heden geen problemen.
Nieuwe generatie LEDs ontvangen via HansJan nadien en tot op heden geen problemen.
1.6 BAD | kastellrot
- HansJan
- Moderator
Vervelend @Marti, je hebt een PB 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
@waldpyk95 @Cram
Op dit moment heb ik geen kits meer op voorraad. Het animo is de afgelopen jaren gedaald (vermoedelijk door het feit dat er steeds minder A2 rijders zijn) waardoor ik geen inkopen meer heb verricht. Deze moet ik per grotere aantallen inkopen. Bij voldoende animo (> 5 personen) wil ik dat graag weer verzorgen.
Ik wil jullie tevens wijzen op de voorwaarden voor het plaatsen van LED. Zie dit topic voor meer info.
Op dit moment heb ik geen kits meer op voorraad. Het animo is de afgelopen jaren gedaald (vermoedelijk door het feit dat er steeds minder A2 rijders zijn) waardoor ik geen inkopen meer heb verricht. Deze moet ik per grotere aantallen inkopen. Bij voldoende animo (> 5 personen) wil ik dat graag weer verzorgen.
Ik wil jullie tevens wijzen op de voorwaarden voor het plaatsen van LED. Zie dit topic voor meer info.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16