Claxon wijzigen
Discussie over de toegevoegde waarde heeft m.i. geen toegevoegde waarde.
Mogelijk heb je wat aan dit topic Anleitung Hupe wechseln incl. montagehandleiding (PDF attachment bij eerste post, zorg wel dat je ingelogd bent).
Mogelijk heb je wat aan dit topic Anleitung Hupe wechseln incl. montagehandleiding (PDF attachment bij eerste post, zorg wel dat je ingelogd bent).
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Mij lijkt het veel slimmer en zeker minder werk om gewoon even de voedingsdraad van de claxon op een plaats waar je er goed bij kunt af te takken (zodanig dat de huidige het dus niet meer doet) en vervolgens gwoon die andere claxon monteren op een goed bereikbare plaats en klaar is kees (Flexalex in dit geval)
(de claxon is (meestal) massaschakelend, dus de massa loopt via je stuurwiel(drukker).
D.w.z. er komt ergens vanaf je zekering een draad naar die claxons toe en die moet je dus even traceren en vervolgens met die draad verder werken. (en uiteraard even een nieuwe massadraad vanaf de nieuwe claxon naar de draad die naar je stuurkolom gaat maken)
Theo
(de claxon is (meestal) massaschakelend, dus de massa loopt via je stuurwiel(drukker).
D.w.z. er komt ergens vanaf je zekering een draad naar die claxons toe en die moet je dus even traceren en vervolgens met die draad verder werken. (en uiteraard even een nieuwe massadraad vanaf de nieuwe claxon naar de draad die naar je stuurkolom gaat maken)
Theo
Ten overvloede nog een link met daarin weer een link:
http://www.a2oc.net/forum/showthread.ph ... -sick-Horn!
Met suggesties voor vervangende claxons ook.
http://www.a2oc.net/forum/showthread.ph ... -sick-Horn!
Met suggesties voor vervangende claxons ook.
- Audi_gekkie
Reactie van mijn kant na bijna 2 jaar... :lol:
@Flexalex
Heb je er uiteindelijk nog een andere claxon opgezet?
Zoja, viel het mee?
Zelf denk ik er ook over om dit te doen, maar toen ik las dat ik 'm nagenoeg moest slopen... :roll:
@Flexalex
Heb je er uiteindelijk nog een andere claxon opgezet?
Zoja, viel het mee?
Zelf denk ik er ook over om dit te doen, maar toen ik las dat ik 'm nagenoeg moest slopen... :roll: