De lichtschakelaar zit er sinds vandaag in. Met dank aan chartjes waar ik hem voor een schappelijke prijs op heb gehaald.
Tevens nieuwe chroomlijst rond serviceluik gemonteerd. Van de oude was het chroom gebarsten.
En een chroomlijntje onder in de bumper aangebracht voor de sjieke look.

Ook het aircopaneel aangepakt vanwege het bekende softlak probleem. Ik had via ebay stickers besteld om er overheen te plakken en ik moet zeggen dat dat prima werkt. Even de oude symbolen weg schuren, ontvetten en plakken. Ben benieuwd of het op de lange termijn ook netjes blijft.
Voor:

Na:
http://i435.photobucket.com/albums/qq77 ... jur1ti.jpg
A2 1.6 weer op niveau brengen en upgraden
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Flinke opknapper, maar waarom ook niet de linker en rechter rij knoppen vernieuwd?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Op de foto lijkt het net alsof ze aan de binnenzijde afgesleten zijn?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16