project a2 demonteren
-
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Al je bezig bent met het demonteren van het dashboard, is het misschien mogelijk om een paar foto's te maken hoeveel ruimte er boven de ventilatie roosters zitten in het midden van het dashboard. Dit I.V.M. project om een scherm in te bouwen op de locatie waar een verzonken lijn zit boven op het dashboard. Ik zal een foto er van maken om deze vreemde vraag te verduidelijken.
-
Hier een foto van welke plek ik bedoel:

Het ziet er uit als het gemaakt is om hier een kantelscherm van te maken.
Het idee is als de auto word gestart dat het gedeelte omhoog klapt en er een scherm tevoorschijn komt.

Het ziet er uit als het gemaakt is om hier een kantelscherm van te maken.
Het idee is als de auto word gestart dat het gedeelte omhoog klapt en er een scherm tevoorschijn komt.
-
Het plan is om langs die lijn te zagen, zodat er een gat ontstaat. Op het stuk plastic wat er uit komt, daar word een scherm op gemonteerd en een scharnier. dit moet vervolgens weer terug geplaatst worden. Door middel van een microcontroller en een stappenmotor, moet als de auto start het scherm omhoog geklapt worden. als de auto uitgezet word moet het scherm weer naar beneden kantelen en ziet het dashboard er weer uit zoals op de foto.
Ik wil graag weten hoeveel ruimte ik heb om een scharnier te plaatsen en een stappenmotor. En het liefst ook nog een mini android computertje. stroom ect ect ben ik van plan te gebruiken van de draden van de radio.
Ik wil graag weten hoeveel ruimte ik heb om een scharnier te plaatsen en een stappenmotor. En het liefst ook nog een mini android computertje. stroom ect ect ben ik van plan te gebruiken van de draden van de radio.
Valt mee ,heb in het verleden een schade bmw 3 serie van een nieuwe body voorzien .Waarom niet , stel dat 1 zijn A2 totaal los rijd dat is al heel gauw omdat bijna niemand een alu auto kan of wil repareren en de kosten te hoog zijn .Vang je het schade bedrag met behoud van je auto , mits je alrisk verzekerd ben natuurlijk.
Kan je het frame met kenteken van luukske kopen en alles overbouwen ,is een win win situatie.![]()
Ik vind het geen gek idee.
Dus de body opnieuw gespoten en dan de oude demonteren plus opbouwen in 40 uur

had er wel 2 2kolms bruggen voor nodig.

- Bluemotion
Hee luukske, ik kijk in t weekend ff naar de codering, ik hoop dat je nog even kan wachte!Nogsteeds niet, kun je heb eens doorgeven? probeer ik het vandeweek ff ^^
- Bluemotion
@pocoloco, thats' how the job is done!
Goed idee, en luukske ik hoop dat je de investering terugverdiend!
Goed idee, en luukske ik hoop dat je de investering terugverdiend!