project a2 demonteren
-
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Hartelijk dank voor de mooie foto, 3cm moet wel genoeg zijn om er een scherm in te verstoppen.
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Mooi klusje dan, dan moeten de stoelen eruit, daarna de kappen links en rechts bij de bestuurder en passagiervoetruimte, handrem, klepje voor je pook kun je naar voren duwen, dan de pook zit geklemd, en 1 voor 1 die zijdelen waar aan de ene kant je asr knopje zit.
Het past er volgens mij niet uit als de stoelen erin zitten.
wel accu dus losgooien!
wel accu dus losgooien!
- Bluemotion

Luukske , zoals eerder toegezegd, hier mijn setting voor comfortmodule 46
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
vandaag heb ik het dashboard los gekregen, ik had beter even kunnen kijken vantevoren want dit heeft me een berg tijd gekost...
beetje vloeken zo hier en daar. de auto loopt verder op rolletjes

beetje vloeken zo hier en daar. de auto loopt verder op rolletjes

Hahaha ,ik denk dat je de moer in de motorruimte bedoel deze zit lekker verstopt.vandaag heb ik het dashboard los gekregen, ik had beter even kunnen kijken vantevoren want dit heeft me een berg tijd gekost...
beetje vloeken zo hier en daar. de auto loopt verder op rolletjes![]()
![]()

Mooi klusje dan, dan moeten de stoelen eruit, daarna de kappen links en rechts bij de bestuurder en passagiervoetruimte, handrem, klepje voor je pook kun je naar voren duwen, dan de pook zit geklemd, en 1 voor 1 die zijdelen waar aan de ene kant je asr knopje zit.
wel accu dus losgooien!
Een beetje laat, maar hier zijn nog wat foto's van onze duitse vrienden: http://www.a2-freun.de/forum/showthread ... 9&langid=1
effe scrollen naar post #14