nieuwe uitlaat via Maxi Performance - Hengelo
- joris1980
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
@ruudschut; was je originele uitlaat op dan? ik dacht dat alle a2's met rvs-uitlaat waren gebouwd? Bij mij zit de originele er nog onder, na 4ton km en 15 jaar ziet ie dr nog prima uit :o
Maar zie dat je benzine hebt en vrij lage kmstand, zou ie bij jou te lijden hebben gehad van vocht door stilstand?(lees weinige lange ritten waar de uitlaat compleet warm word)
Maar zie dat je benzine hebt en vrij lage kmstand, zou ie bij jou te lijden hebben gehad van vocht door stilstand?(lees weinige lange ritten waar de uitlaat compleet warm word)
- joris1980
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Sow Ruud, dat ziet dr idd beroerd uit! Lijkt wel alsof dit al een imitatie-uitlaat is. En die kat, kapot door schuren over drempels? Weet niet of dr veel verschil zit in de benzine & diesel versies? Maar jij kan je a2-leven vooruit =)
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Dat is niet van schuren over drempels maar de kat heeft daar gelekt onder het hitteschild, deze hebben ze stukje weggeslepen en vervolgens gun gum erop, prachtige reparatie.joris1980 schreef:
Sow Ruud, dat ziet dr idd beroerd uit! Lijkt wel alsof dit al een imitatie-uitlaat is. En die kat, kapot door schuren over drempels? Weet niet of dr veel verschil zit in de benzine & diesel versies? Maar jij kan je a2-leven vooruit =)
Daar zal ik niet zo zeker van zijn Ruud , als ik flink door heb gereden kan je de uitlaat echt niet vast houden.ruudschut schreef:
Nee hoor, aan het einde is hij niet meer zo heet
En heb het al een keer gehad toen ik uit Duitsland terug kwam dat mijn plastic ringen om de uitlaat waren weg gesmolten. Het wordt echt wel heet

http://www.audi-a2.nl/index.php?p=/disc ... ment_43594