[quote="Kogelman"][quote="Gompie"][quote="ArjenE"]Waarom is dit origineel niet meegeschakeld met de rest van de verlichting in de hemel als je de auto open maakt?[/quote]
Bij mijn kar werkt het wel zonder contact of licht aan. Wellicht uitvoering afhankelijk of defect bij jouw A2?
Of ben ik nu weer de enige hiermee en heb ik een defect? :o :lol:[/quote]
Nee hoor, zo hoort het m.i. ook te werken. Bij mij gaat het lampje na openen van de klep ook aan zonder dat het contact gebruikt wordt. Het dimt na sluiten ook mooi geleidelijk, net als de interieurverlichting doet na een tijdje als je de auto afgesloten hebt.[/quote]
Bij mij werkt het ook zo als bij Gompie en Kogelman.
Is dat van jou een zeldzame accessoire ArjenE? :mrgreen:
Extra verlichting kofferbak
- ArjenE
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
haha, ik was denk ik in de war met mn vorige auto :lol:
Maar de reden dat ik nu steeds zo'n donkere kofferbak heb is omdat ik erachter kwam dat het lampje helemaal nergens op aangesloten zit! Ik kan ook geen kabelboompje ontdekken erachter. Die zal wel ergens naar beneden gevallen zijn.
Iemand een idee/handleiding hoe ik dat zijpaneel aan de zijkant kan verwijderen?
Maar de reden dat ik nu steeds zo'n donkere kofferbak heb is omdat ik erachter kwam dat het lampje helemaal nergens op aangesloten zit! Ik kan ook geen kabelboompje ontdekken erachter. Die zal wel ergens naar beneden gevallen zijn.
Iemand een idee/handleiding hoe ik dat zijpaneel aan de zijkant kan verwijderen?
- 4$$
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Mijn lampje doet het niet en dat ligt aan bekabeling of microswitsh. Ik heb het zo opgelost. Deze bevestigd aan de onderkant van de afdekrollo en daardoor onzichtbaar. Zodra deze beweging detecteert gaat het lampje aan. Je kan hem tevens even ervan afpakken om elders licht te hebben.
- Bijlagen
-
- 340368534-369150630.jpg (169.92 KiB) 1725 keer bekeken
-
- 13645596251435543515.jpg (315.12 KiB) 1725 keer bekeken
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |