Groupbuy LED verlichting koplampen
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Alle pakketten worden hopelijk voor de kerst nog geleverd, veel plezier ervan en succes met de montage!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Ik houd je op de hoogte @Adrie-1!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- bertduursma
- Audi A2 clublid
Zal blij zijn als mijn pakketje ook binnenkomt. Onze zilveren A2 heeft al LED verlichting van Hans-Jan, de blauwe nog niet. Dat is echt niet meer te doen als je weet hoe goed het kan zijn.
Gloeiende spijkers zijn het, die halogeen lampen...
Ik weet nog dat we ergens eind jaren zestig mopperden op de eerste auto's met halogeen, je werd compleet verblind, vonden we toen.....
De geschiedenis herhaald zich.
Gloeiende spijkers zijn het, die halogeen lampen...
Ik weet nog dat we ergens eind jaren zestig mopperden op de eerste auto's met halogeen, je werd compleet verblind, vonden we toen.....
De geschiedenis herhaald zich.
- HansJan
- Moderator
Er dreigt weer een nieuwe bestelling aan te komen @Adrie-1, doe je mee?
Anderen mogelijk ook interesse?
Anderen mogelijk ook interesse?
- bart.de-waard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
HansJan,
Noteer voor mij ook een setje.
Ben wel benieuwd naar het resultaat.
Noteer voor mij ook een setje.
Ben wel benieuwd naar het resultaat.
1.6 FSI 2003 Ebony black | Nappa Lederen stoelen | werkend OSS | Mistlampen | geperforeerd Sportstuur | Elektrische ramen achter | Climate Control | Cruisecontrol | Gordijnairbag | Concert II | Dubbele vloer | Alarm | Dimmende binnenspiegel | Multibox.
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ja!
Bij nadere inspectie van mijn koplampen blijkt er wel wat craquelé in te zitten, dan hou ik het dimlicht liever orgineel om strooilicht te voorkomen, maar voor grootlicht zou dat niet veel uit moeten maken... Dus alleen H3 graag.
Bij nadere inspectie van mijn koplampen blijkt er wel wat craquelé in te zitten, dan hou ik het dimlicht liever orgineel om strooilicht te voorkomen, maar voor grootlicht zou dat niet veel uit moeten maken... Dus alleen H3 graag.
- Ronald Brugman
Hallo HansJan
Ik heb ook interesse in een setje led verlichting H7 en H3
Ik heb ook interesse in een setje led verlichting H7 en H3