gezamenlijke inkoop cum-cartec cc handel, knippermodule etc
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dit waren de prijzen die ik kreeg op 10 januari:
"we have cruise control kits with original switcher. This will cost 57 Euro. And with not original switcher it will cost 45 Euro. I can offer the Komfortblinker for 40 Euro. If you order more than 20, I can offer it for 35 Euro."
Succes met de bestelling!
"we have cruise control kits with original switcher. This will cost 57 Euro. And with not original switcher it will cost 45 Euro. I can offer the Komfortblinker for 40 Euro. If you order more than 20, I can offer it for 35 Euro."
Succes met de bestelling!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Er hebben nu 4 mensen gereageerd.
Ik verwacht niet echt korting te krijgen met deze aantallen. Maar vragen staat vrij.
Of de porto kosten iets opleveren hangt af van verzending of ophalen (ook niet gratis) binnen Nederland.
Korting va 20 stuks vind ik ook niet echt vriendelijk, maar ieder z'n nering natuurlijk.
Je kunt je nog aanmelden met een bestelling tot vrijdag, hou ik vol.
Dan mailen voor korting. Animo check bij de aanvragers. Dan al dan niet gezamelijk bestellen.
Ook dacht ik aan gezamelijk inbouwen.
Gevolg of in combinatie met gezamelijk laten activeren, door iemand die dit bewezen (foppes contact) kan.
Nog een alternatief las ik recent alhier ergens, kant en klaar laten in ouwen bij Marja voor €325,-
Ik verwacht niet echt korting te krijgen met deze aantallen. Maar vragen staat vrij.
Of de porto kosten iets opleveren hangt af van verzending of ophalen (ook niet gratis) binnen Nederland.
Korting va 20 stuks vind ik ook niet echt vriendelijk, maar ieder z'n nering natuurlijk.
Je kunt je nog aanmelden met een bestelling tot vrijdag, hou ik vol.
Dan mailen voor korting. Animo check bij de aanvragers. Dan al dan niet gezamelijk bestellen.
Ook dacht ik aan gezamelijk inbouwen.
Gevolg of in combinatie met gezamelijk laten activeren, door iemand die dit bewezen (foppes contact) kan.
Nog een alternatief las ik recent alhier ergens, kant en klaar laten in ouwen bij Marja voor €325,-
- HansJan
- Moderator
Prijs van €40 voor de Komfortblinker krijg je vast, op de CC hendels vermoedelijk geen korting.
Voor een kleine €9 verstuur je via DHL een pakket van Dld naar NL en dat gaat razendsnel. Dat zou je nog kunnen voorstellen om de kosten te drukken.
Ik ben er destijds geweest en je lacht je krom als je ziet uit wat voor ouwe en kleine hut ze die handel drijven. Onderwijl wel een dikke A6 voor de deur :mrgreen:
Voor een kleine €9 verstuur je via DHL een pakket van Dld naar NL en dat gaat razendsnel. Dat zou je nog kunnen voorstellen om de kosten te drukken.
Ik ben er destijds geweest en je lacht je krom als je ziet uit wat voor ouwe en kleine hut ze die handel drijven. Onderwijl wel een dikke A6 voor de deur :mrgreen:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Onderstaand de eindstand van dit moment:
Totaal:
7x de cc hendel van Euro 57,-
3x comfortknippermodule a Euro 45,-
Ik stuur haar, ze schijnt Marianne te heten?, een email onder welke voorwaarden deze bestelling naar ons zou kunnen komen.
Korting op de stuksprijs, alternatieve verzending via DHL voor E 9,- (dank Hans Jan voor de tip).
Ik hou u op de hoogte!
ps mocht er nog interesse zijn, laat maar weten.
Ik bestel pas na ontvangst van de kostprijs per persoon, nav mijn pb aan de definitieve bestellers.
Jeroen1.2
gra8Z tempomat cc hendel
kfb8z komfortblinker
Willie60
1 cc handle voor de A2 1.2 tdi
1 comfortknippermodule
Elmo299
1 CC hendel voor een 1.2TDI
comfort module knipperlicht
Chiryabe
1 CC hendel voor 1.4 benzine
Koop9
3x CC hendel € 57,- niet 3L
Totaal:
7x de cc hendel van Euro 57,-
3x comfortknippermodule a Euro 45,-
Ik stuur haar, ze schijnt Marianne te heten?, een email onder welke voorwaarden deze bestelling naar ons zou kunnen komen.
Korting op de stuksprijs, alternatieve verzending via DHL voor E 9,- (dank Hans Jan voor de tip).
Ik hou u op de hoogte!
ps mocht er nog interesse zijn, laat maar weten.
Ik bestel pas na ontvangst van de kostprijs per persoon, nav mijn pb aan de definitieve bestellers.
Jeroen1.2
gra8Z tempomat cc hendel
kfb8z komfortblinker
Willie60
1 cc handle voor de A2 1.2 tdi
1 comfortknippermodule
Elmo299
1 CC hendel voor een 1.2TDI
comfort module knipperlicht
Chiryabe
1 CC hendel voor 1.4 benzine
Koop9
3x CC hendel € 57,- niet 3L
Heb haar net een email gestuurd..
Ik vond ook nog, voor mij interessant, fantoom stekkers voor m'n radio antenne.
http://www.cum-cartec-shop.de/index.php ... apter.html
Wellicht ook voor anderen nog nuttig?
Let wel op dat je de juiste besteld, mbt iso en din stekkers (ik heb ze allebei maar genomen, de huidige radio doet het net zo slecht als de radio die er nog in moet
hock: ).
Jeroen
Ik vond ook nog, voor mij interessant, fantoom stekkers voor m'n radio antenne.
http://www.cum-cartec-shop.de/index.php ... apter.html
Wellicht ook voor anderen nog nuttig?
Let wel op dat je de juiste besteld, mbt iso en din stekkers (ik heb ze allebei maar genomen, de huidige radio doet het net zo slecht als de radio die er nog in moet

Jeroen
- DonGaspar
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Hallo Jeroen, ik wil me graag nog snel even aanmelden voor 1 comfortknippermodule.
Zou leuk zijn als het voor 40 e-tjes gaat lukken
Bedankt,
Casper
Zou leuk zijn als het voor 40 e-tjes gaat lukken

Bedankt,
Casper
Audi A2 1.2 TDI 3L - ANY - Silver metallic - 2001
Fiat 500e - 100% electrisch - e-Sport package - Moon Roof - Granito Lucente - 2014
Fiat 500e - 100% electrisch - e-Sport package - Moon Roof - Granito Lucente - 2014
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
Hoi Jeroen,
Voor mij graag 1x comforknippermodule.
grt
Rolf
Almere
Voor mij graag 1x comforknippermodule.
grt
Rolf
Almere