6 versnellingsbak...
Ik heb een iets andere poelietrekker dan die in de handleiding maar ik heb de trekker
ook een beetje moeten ombouwen om hem te kunnen gebruiken.
Zal de fotos in het album plaatsen zodra ik weet hoe dat moet ;-)
[quote="falcon"]@paulds65: Gave aanpassing! Heb jij ook je pullytrekkers op maat gemaakt zoals in de handleiding? Kun je de foto's van de mod niet sowieso in je album plaatsen? Altijd interessant![/quote]
ook een beetje moeten ombouwen om hem te kunnen gebruiken.
Zal de fotos in het album plaatsen zodra ik weet hoe dat moet ;-)
[quote="falcon"]@paulds65: Gave aanpassing! Heb jij ook je pullytrekkers op maat gemaakt zoals in de handleiding? Kun je de foto's van de mod niet sowieso in je album plaatsen? Altijd interessant![/quote]
[quote="paulds65"]Zal de fotos in het album plaatsen zodra ik weet hoe dat moet ;-)
[/quote]
Ik denk dat 't klusje met je versnellingsbak ingewikkelder was
Je moet hier boven naar de "afbeeldingen galerij" en dan naar "jouw persoonlijke album" (wel ingelogd zijn). Daar maak je een "nieuw onderwerp" aan en daar kun je je plaatje in kwijt. Enige lastige is dat de foto maximaal 800 x 600 pixels mag zijn (een staande foto zelfs maar 450 x 600) dus je zult misschien wel de grootte moeten aanpassen voor je ze plaatst...
[/quote]

Ik heb inmiddels een album aangemaakt met een paar plaatjes van mijn A2 en met een
aantal fotos van de ombouw naar een langere 5e versnelling. Als er mensen zijn die
vragen hebben dan hoor ik dat wel.
Paul
[quote="falcon"][quote="paulds65"]Zal de fotos in het album plaatsen zodra ik weet hoe dat moet ;-)
[/quote]
Je moet hier boven naar de "afbeeldingen galerij" en dan naar "jouw persoonlijke album" (wel ingelogd zijn). Daar maak je een "nieuw onderwerp" aan en daar kun je je plaatje in kwijt. Enige lastige is dat de foto maximaal 800 x 600 pixels mag zijn (een staande foto zelfs maar 450 x 600) dus je zult misschien wel de grootte moeten aanpassen voor je ze plaatst...[/quote]
aantal fotos van de ombouw naar een langere 5e versnelling. Als er mensen zijn die
vragen hebben dan hoor ik dat wel.
Paul
[quote="falcon"][quote="paulds65"]Zal de fotos in het album plaatsen zodra ik weet hoe dat moet ;-)
[/quote]

Ik heb ze zelf van iemand gekocht die de tandwielen van Rozenkranz (0.65)
in zijn 90pk TDI had geinstalleerd.
http://www.automatikgetriebe.net/frames.html
Andere optie is gewoon de dealer of je kunt ook de set van Rozenkranz nemen
maar ik denk zelf dat dat voor een 75pk TDI wat aan de hoge kant is.
Mocht je hulp nodig hebben om in te bouwen dan laat maar weten.
[quote="mx-man"]uh vraagje... waar kan ik zo'n setje tandwielen vinden
Thijs[/quote]
in zijn 90pk TDI had geinstalleerd.
http://www.automatikgetriebe.net/frames.html
Andere optie is gewoon de dealer of je kunt ook de set van Rozenkranz nemen
maar ik denk zelf dat dat voor een 75pk TDI wat aan de hoge kant is.
Mocht je hulp nodig hebben om in te bouwen dan laat maar weten.
[quote="mx-man"]uh vraagje... waar kan ik zo'n setje tandwielen vinden

Thijs[/quote]
- mx-man
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
uh ik ben de draad kwijt... :roll: Wat kan er en wat niet? ik wil behoorlijk zakken in toeren zonder een mega gat tussen 4 en 5. mij lijkt bij 130 een toerental van 2600 redelijk
kan dat? en welke vertanding heb ik dan nodig

[quote="mx-man"]Wat kan er en wat niet? ik wil behoorlijk zakken in toeren zonder een mega gat tussen 4 en 5.[/quote]
Deze post bij de oosterburen bevat een tabel met de beschikbare tandwielsets, onderdeelnummers en toerental bij bepaalde snelheden. Lees de thread door en ontdek wat anderen ervan vinden. Voor jouw gewenste toerental zou je naar een 0,66 of 0,68 moeten uitkijken.
Deze post bij de oosterburen bevat een tabel met de beschikbare tandwielsets, onderdeelnummers en toerental bij bepaalde snelheden. Lees de thread door en ontdek wat anderen ervan vinden. Voor jouw gewenste toerental zou je naar een 0,66 of 0,68 moeten uitkijken.
- mx-man
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Ik denk dat ik voor de 0.68 set ga. dat is het meest veilig denk ik. Wat zijn de kosten van zo'n grapje
en kan ik gewoon naar de vw dealer voor die tandwielen?
ik zie ze al kijken Huh.... wat meneer