Heb laatst geïnformeerd naar LPG inbouw voor mijn A2 en dat kost me €1500,-1550 euro dat lijkt me echt heel weinig, hoeveel zou dat nu zijn?
Verbruik is 7.7liter?
Diesel wordt benzine + lpg
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Delhasse
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
1500 euro alles inbegrepen?
omdat het een oudere motor is dan? want nu is een lpg installatie voor een nieuwe auto veeeel duurder (in België tenminste)
Graag het adres van de garage met zo'n prijs
omdat het een oudere motor is dan? want nu is een lpg installatie voor een nieuwe auto veeeel duurder (in België tenminste)
Graag het adres van de garage met zo'n prijs
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
@Delhasse In Nederland licht de prijs voor het inbouw voor een drie cilinder tussen de €1300,- & €1700,-. Ik denk als je google even raadpleegde en wat rond belt je in het grensgebied ook een LPG boer vind die je kan helpen. De prijs die ik noemde is all incusief.
Link waar ik het straks ga laten inbouwen,
http://lpgservicepointalmere.nl
Suc6,
Koos
Link waar ik het straks ga laten inbouwen,
http://lpgservicepointalmere.nl
Suc6,
Koos
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Deze LPK met LPG doet ut nie meer: https://www.autoscout24.nl/aanbod/audi- ... 50040ae87c
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
De advertentie geeft me al een antwoord denk ik. Maar wanneer ik eens bekijk wat de mrb voor lpg moet kosten, kom ik op 2 keuzes met een aanzienlijk prijsverschil:
Lpg3/aardgas
Of
Lpg en overige.
Waarover hebben we het wanneer je 'LPG' inbouwt?
Lpg3/aardgas
Of
Lpg en overige.
Waarover hebben we het wanneer je 'LPG' inbouwt?
Mijn 1.2 3L rijdt met mijn lichte voet 1 op 30 diesel.
50€ mrb per maand.
G3 lpg kost zo'n 33€ per mnd.
Hier wordt gezegd dat er 1 op 12 a 13 wordt gereden op gas.
Wellicht dat mijn voet nog extra km uit een liter gas weet te halen..
Netto lijkt gas even goedkoop.
Zonder gez**k van milieuheffingen.
Vergeet ik nog even de inbouwkosten a €1500.
Op mp staat bijv geen gas a2 te koop op het moment.
Ik rij 30.000km per jaar. 1 jaar gedeeld door €1500 is 5 cent per km (dieselen kost me nu 4cent per liter). Wanneer ik 5 jaar zou kunnen rijden, 1 cent per km.
Of is die sloop advertentie hierboven (€1000 aanschaf, zeg €1000 reparatie) ineens interessant?!
50€ mrb per maand.
G3 lpg kost zo'n 33€ per mnd.
Hier wordt gezegd dat er 1 op 12 a 13 wordt gereden op gas.
Wellicht dat mijn voet nog extra km uit een liter gas weet te halen..
Netto lijkt gas even goedkoop.
Zonder gez**k van milieuheffingen.
Vergeet ik nog even de inbouwkosten a €1500.
Op mp staat bijv geen gas a2 te koop op het moment.
Ik rij 30.000km per jaar. 1 jaar gedeeld door €1500 is 5 cent per km (dieselen kost me nu 4cent per liter). Wanneer ik 5 jaar zou kunnen rijden, 1 cent per km.
Of is die sloop advertentie hierboven (€1000 aanschaf, zeg €1000 reparatie) ineens interessant?!