Nope, er zit een rooster voor de pomp, en als je nu je Audi nieuw hebt gekocht weet je waarschijnlijk ook hoeveel stukjes er in je carter liggen........ Zo niet dan kunnen er zoveel in liggen als de vorige eigenaren er gebroken hebben, welke dus allemaal voor dat rooster kunnen (hoeft niet) gaan liggen.stefan74 schreef: ↑06 sep 2018, 16:594,2 liter ?
Bij mij gaat er nooit meer dan 3 tot 3.5 liter in (maarja das dan ook een 1.4 16v)
Nieuwe pijlstok kostte mij iets van 11 euro bij Audi, als je een dealer belt en een peilstok voor een A2 op kenteken besteld krijg je in principe de juiste.
Zorg er wel goed voor dat je zelfgemaakte metalen uiteinde goed vast zit, als deze loskomt heb je wel een probleem, een afgebroken plastic tip wordt in principe fijngemalen door de pomp (uitzonderingen daargelaten) , dat gaat met deze niet lukken
En ja, mocht m'n tip nu loslaten dan zou ik eh, balen...... maar als een felsapparaat remleidingen kan vast maken....... moet er in ieder geval niet aan denken dat er een remleiding los schiet. Ach, we zien wel.