Project S(-Line) - GEREED
[quote="A2again"]Ik zal de schuurdeur voortaan toch maar op slot gaan doen.
Deze jongen heeft nog vier nagelnieuwe 5-gats Bolero's liggen (in de originele verpakking).
Mocht iemand vreselijk interesse hebben, pm'en kan altijd.[/quote]
Waarschijnlijk zien nieuwe er zo uit met een gepolijste buiten rand ?

Dan voor de winter het andere setje het hart zwart maken 8-)
Deze jongen heeft nog vier nagelnieuwe 5-gats Bolero's liggen (in de originele verpakking).
Mocht iemand vreselijk interesse hebben, pm'en kan altijd.[/quote]
Waarschijnlijk zien nieuwe er zo uit met een gepolijste buiten rand ?

Dan voor de winter het andere setje het hart zwart maken 8-)
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
een echte vent spuit dit nwe setje gewoon zwart...... :lol:
hoor ik daar nou hans-jan over de zeik gaan :mrgreen:
wel uniek dat iemand zo een hagelnieuwe set heeft liggen.
ondanks dat niet iedereen er fan van is....moet toch wel een baasje voor te vinden zijn.
hoe meer ik er naar kijk... vind ik ze steeds leuker maar ik hou het nog steeds bij de s-line´s (of is het slines?)
(even hans-jan een hart onder de riem steken want de meeste reacties zijn nou niet echt positief, maar dat mag, daar is het een forum voor)
hoor ik daar nou hans-jan over de zeik gaan :mrgreen:
wel uniek dat iemand zo een hagelnieuwe set heeft liggen.
ondanks dat niet iedereen er fan van is....moet toch wel een baasje voor te vinden zijn.
hoe meer ik er naar kijk... vind ik ze steeds leuker maar ik hou het nog steeds bij de s-line´s (of is het slines?)
(even hans-jan een hart onder de riem steken want de meeste reacties zijn nou niet echt positief, maar dat mag, daar is het een forum voor)
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Smaken verschillen en blijven persoonlijk. Het feit dat het al zoveel reacties losmaakt stelt me al tevreden. Zo blijft mijn topic 'hot' :lol:
De velgen van @A2Again passen niet onder de A2. De zwarte S-Lines onder de auto van @Paladore staan ontzettend goed en is ook een kwestie van smaak. Het is wachten totdat @pocoloco de zijne rood spuit. :mrgreen:
De velgen van @A2Again passen niet onder de A2. De zwarte S-Lines onder de auto van @Paladore staan ontzettend goed en is ook een kwestie van smaak. Het is wachten totdat @pocoloco de zijne rood spuit. :mrgreen:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Voor zo'n setje zijn er echt wel liefhebbers, hoor. Ze worden echt gezocht. Daar kun je een goede prijs voor vangen, vooral omdat ze nagelnieuw zijn. Zet ze maar te koop op een Audi forum. ZIjn ze zo weg. 

- HansJan
- Moderator
@JDuijnker: bijna, zie topic wat hebben we vandaag of gisteren gedaan ;-)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
@Karel: De heel fraai gerestaureerde S-Line set is aan een Audi freak verkocht. De nagenoeg nieuwe banden heb ik nog wel mocht je tzt interesse hebben.
Ik kwam recent nog een setje op eBay tegen die ook gerestaureerd moest worden. Heb even getwijfeld maar ik laat het avontuur deze keer graag aan een ander over ... ;-) Overigens niet ter vervanging van de Bolero's, puur voor de lol.
Echter, ik moest veel geduld hebben om de velgen te slijten omdat ze volgens iedereen te duur waren. Voor minder dan €600 in uitmuntende staat zal je ze niet vinden. Op eBay staat nog een set voor slik (...) €2.420. Heb al gevraagd of het een typefout is, maar dit is dé vraagprijs. Gaan ze niet voor weg, maar is in principe de prijs voor 4 nieuwe velgen. Daarvoor krijg je er dan wel een 5e (beschadigde) velg gratis bij :-))
Ik kwam recent nog een setje op eBay tegen die ook gerestaureerd moest worden. Heb even getwijfeld maar ik laat het avontuur deze keer graag aan een ander over ... ;-) Overigens niet ter vervanging van de Bolero's, puur voor de lol.
Echter, ik moest veel geduld hebben om de velgen te slijten omdat ze volgens iedereen te duur waren. Voor minder dan €600 in uitmuntende staat zal je ze niet vinden. Op eBay staat nog een set voor slik (...) €2.420. Heb al gevraagd of het een typefout is, maar dit is dé vraagprijs. Gaan ze niet voor weg, maar is in principe de prijs voor 4 nieuwe velgen. Daarvoor krijg je er dan wel een 5e (beschadigde) velg gratis bij :-))