gezamenlijke inkoop cum-cartec cc handel, knippermodule etc
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
ik bestel maar af en toe een paar dingen.
als er meerdere mensen wat nodig hebben dan moeten we hier weer een lijstje maken.
wie het dan besteld en verder regelt maakt dan niet uit, jeroen heeft het vorige keer gedaan en heeft het prima geregeld maar ik kan me voorstellen dat hij dit niet wil blijven doen.....
laten we beginnen met weer een lijstje dat steeds aangevuld word en als die lang genoeg word ga ik of iemand anders het wel bestellen.
dus noteer je forumnaam en wat je nodig hebt.
als er meerdere mensen wat nodig hebben dan moeten we hier weer een lijstje maken.
wie het dan besteld en verder regelt maakt dan niet uit, jeroen heeft het vorige keer gedaan en heeft het prima geregeld maar ik kan me voorstellen dat hij dit niet wil blijven doen.....
laten we beginnen met weer een lijstje dat steeds aangevuld word en als die lang genoeg word ga ik of iemand anders het wel bestellen.
dus noteer je forumnaam en wat je nodig hebt.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@koop9: goed idee. Dit draadje kan dan als standaard inkoopdraadje worden gebruikt. Moeten we het voor de overzichtelijkheid wel zuiver houden en enkel beperken tot inschrijving.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
1. Seller - knipperlicht module.
2. HansJan - knipperlicht module + CC
2. HansJan - knipperlicht module + CC
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Ik ben in de markt voor een knipperlicht module.Cruise Control heb ik al.
Dus Paladore = 1 x knipperlicht module.
Ik ga ondertussen ook nog kijken naar die nieuwe combi lampen van Osram als vervanging voor de mistlampen.DRL en Mistlamp in een, lijkt me wel wat.
Dus Paladore = 1 x knipperlicht module.
Ik ga ondertussen ook nog kijken naar die nieuwe combi lampen van Osram als vervanging voor de mistlampen.DRL en Mistlamp in een, lijkt me wel wat.
- HansJan
- Moderator
*verwijderd
1. Seller - knipperlicht module. <br style="box-sizing: border-box; background-color: rgb(255, 255, 255); margin-top: 0px !important;">2. HansJan - knipperlicht module + CC3. Paladore - knipperlicht module4. Eekastar (Rob) - knipperlicht module
- HansJan
- Moderator
Upje voor de nieuwkomers, er zijn meer aanmeldingen nodig om tot inkoopkorting te kunnen komen.
Bestellingen aanvullen op onderstaande lijst:
2. HansJan - knipperlicht module + CC<div>3. Paladore - knipperlicht module4. Eekastar (Rob) - knipperlicht module </div>
Bestellingen aanvullen op onderstaande lijst:
2. HansJan - knipperlicht module + CC<div>3. Paladore - knipperlicht module4. Eekastar (Rob) - knipperlicht module </div>