gezamenlijke inkoop cum-cartec cc handel, knippermodule etc
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Ok dan doe ik ook maar mee schiet het misschien beetje op.
Komtie :
1. Seller - knipperlicht module
2. HansJan - knipperlicht module + CC
3. Paladore - knipperlicht module
4. Eekastar (Rob) - knipperlicht module
5. Rein - knipperlicht module
6. Bart - knipperlicht module
7. Audi_gekkie - knipperlicht module
8. Deli - knipperlicht module + CC
9. Riggard - Knipperlicht module
10. Luukske knipperlicht module + CC
Komtie :
1. Seller - knipperlicht module
2. HansJan - knipperlicht module + CC
3. Paladore - knipperlicht module
4. Eekastar (Rob) - knipperlicht module
5. Rein - knipperlicht module
6. Bart - knipperlicht module
7. Audi_gekkie - knipperlicht module
8. Deli - knipperlicht module + CC
9. Riggard - Knipperlicht module
10. Luukske knipperlicht module + CC
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Beste allemaal,
Ik wil volgende week de bestelling plaatsen. Intekenen kan t/m 21 januari!
Groeten, Hans Jan
Ik wil volgende week de bestelling plaatsen. Intekenen kan t/m 21 januari!
Groeten, Hans Jan
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Top!
@HansJan doe je ons een pb met jou rekeningnummer?
@HansJan doe je ons een pb met jou rekeningnummer?
- HansJan
- Moderator
@Audi_gekkie: yes :-) Kosten zijn pas bekend zodra de inschrijvingen rond zijn. Tot nu toe is de prijs nog identiek aan voorheen.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Morgen laatste dag voor de inschrijving!
- Gideon
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Ik overweeg ook het inbouwen, maar in de handleidingen die ik op het Duitse forum tegenkom lees ik een soort horrorverhaal over het loshalen van het halve dashboard. Hoe zit dat bij die van cum-cartec?
- HansJan
- Moderator
@Johan_3L: check
@Gideon: comfortmodule knipperlicht is heel erg eenvoudig. De CC inbouwen is meer werk en betekent demontage van veel onderdelen. Stuur, stuurhuis, linker schot tunnelconsole en onderkant dashboard bestuurderszijde. Het is te doen maar je moet er geduld voor hebben. Onze @koop9 doet het in een handomdraai maar heeft er veel geinstalleerd. It's up to you!
@Gideon: comfortmodule knipperlicht is heel erg eenvoudig. De CC inbouwen is meer werk en betekent demontage van veel onderdelen. Stuur, stuurhuis, linker schot tunnelconsole en onderkant dashboard bestuurderszijde. Het is te doen maar je moet er geduld voor hebben. Onze @koop9 doet het in een handomdraai maar heeft er veel geinstalleerd. It's up to you!
- HansJan
- Moderator
Daar ik geen inschrijvingen meer verwacht heb ik alle leden die zich reeds hebben ingeschreven op de gezamenlijke bestelling een bericht gestuurd met de betaal- en verzendgegevens. Bestelling gaat morgenmiddag de deur uit, inschrijving is daarna gesloten.