Autohoes op maat voor de A2

Projecten, modificaties en accessoires.
bjmeengs
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

06 aug 2023, 16:02 1 x

Dat zit er mooi omheen. Past goed.
eekhoorntje
Motortype: A2 met motorombouw

10 aug 2023, 08:04 0 x

Pure misleiding maar wel leuk.

Zal deze aan Opa laten zien, nu even in ziekenhuis.

Dmitri.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

14 aug 2023, 14:26 0 x

De hoes voor de Note past er strak omheen zeg, deze lijkt een overeenkomstige maatvoering met de A2 te hebben.

Is deze aan de binnenkant voorzien van een zacht materiaal tegen krassen van aanwezig vuil etc?

Hoe ben je eigenlijk tot deze oplossing gekomen?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Niche

19 sep 2023, 16:17 1 x

Excuses ivm de late reactie.
Ivm het type van hoes, deze heeft geen heel zachte voering aan de binnenkant.
Ik zou hem meer omschrijving als een "onthullingshoes".
Stel je koopt een nieuwe Nissan Note en gaat hem ophalen bij de Dealer. Dan plaats de Nissan dealer deze hoes over je Note, om je nog een beetje te teasen.
En vervolgens hopla, daar komt je nieuwe Note te voorschijn.

Ivm hoe ik tot deze oplossing gekomen ben?

Het zal 10+ jaar geleden zijn dat ik van een vriend een zachte originele Fiat Tipo hoes heb overgenomen.
Hij gebruikte ze op een Golf 2, ik op mijn Golf 1 Cabrio (ivm de iets anders plaatsing van de spiegels komen de oortjes niet ideaal uit, maar ok). En vermits de kans dat je tegen zo een hoes aanloopt voor je eigen auto nihil is.

Bij de Audi weet ik niet wat er het eerste was, de hoes of de auto. :D
Ik vermoed trouwens dat ik nog wel een Nissan note hoes heb liggen. Als iemand interesse heeft, laat maar weten.

Een goede website ivm het vergelijken van afmetingen van auto's is carsized.com (ook voor oudere auto's)
Bv de Audi A2 tov de Nissan Note
Plaats reactie