Mooi Duncan
welkom bij de club A2's modificatie ondergrillen o.a.
Mocht ik een A2 met een gewijzigde ondergril zie rijden dan sein ik wel de kans groot is 1 van jou auto's zijn... en jij natuurlijk herkend wanneer je mij met 1 van de fsi's of natuurlijk onze dolfijn grijze ..
Waar dezelfde modificatie ondergrillen al jaren door mij zijn gemonteerd jij ook dit top zag eruit zien .
Natuurlijk voor degene die dit willen zo weer originele gril zelf weer terug geplaatst kan worden .
Die fsi randjes bij scherm monteerde mijn ervaring is ook geen last van.....de afwijkende randen dan overige wagens A2 modellen standaard bij onze fsi 's eronder zitten.
Zelfs ook bij -25mm verlaging heb je bij fsi's geen last van die randjes waarover jij spreekt had gemonteerd.
Zelfs in combi te lage profielbanden ik 1 van de kmters vreters met A2's er geen last van hebben deze alle 3 25 mm verlaagd zijn.
Maar dat is combinatie met versleten dempers en slappe spiraalveren natuurlijk een heel ander verhaal...
De banden maten waarmee jaren mee rondrijden met 2 fsi's en de 1.4 bby .
185 50 15 (winterb) 195 45 of 50 16 en 185 50 16, 215 of 205 40 17 verlaging -25 mm .
Dus hoe hoger de banden zijn ( omtrek) hoe minder last natuurlijk van een te lage bodem vrijheid..
Of het wegdek moet zo slecht zijn met te diepe kuilen of vooral bij een parkeerplek met die vervelende hoge soms gele kleurige parkeer randen 8- 10 cm bovenuit uit de tegels steken.
Vaak meestal wagens eerder eerst het vooronder de onderrand kan raken en wat erna komt wat lager is toch...
Gewoon hier op letten de situatie , hoe hard je de wielen laat door rollen bij parkeren... anders stoppen bij geschaaf geluiden je weet je te laat was
Als het meezit kom ik buurten bij sleuteldag volgende week met welke A2 ik kom weet ik nog niet..
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,

522.200.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl