Project S(-Line) - GEREED

Projecten, modificaties en accessoires.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

29 okt 2013, 21:01 0 x

[quote="pocoloco"]Er is overal een oplossing voor HansJan !! Wat dacht je van ,jou gril ruilen met die van mijn. :mrgreen:
Probleem opgelost!!
Jij bent best creatief dus vindt je er vast wel iets op!
Zo niet ,kan je altijd mijn hulp inschakelen. ;) [/quote]
Zoals de vuistregel bij de NASA: Nothing is impossible! ;-)
Ik vind er vast wel een oplossing op, maar als iemand het al een keer gedaan heeft vind ik het zonde om het wiel weer opnieuw uit te vinden. Daar is dit forum toch immers ook voor bedoeld. Had YellowFellow al een PB gestuurd maar nog geen reactie. En bedankt voor je genereuze aanbod, deze grille blijft zitten waar hij zit :-)
Zodra ik weet welk embleem het moet worden, gaat de bestelling plaatsvinden.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
HansJan
Moderator

05 nov 2013, 10:28 0 x

Lang gewacht, nooit gedacht, en toch gekomen....
Hierbij presenteer ik u allen het juweeltje wat we binnenkort dagelijks gaan vasthouden! :D :D :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Project fase 4 kan van start! :mrgreen:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
HansJan
Moderator

05 nov 2013, 10:40 0 x

En met projectonderdeel 7 kunnen we ook binnenkort van start, de S-Line velgen zijn gevonden!

Ze zijn weliswaar niet in de beste staat, maar ze zijn origineel én in de maat 7Jx17 5x100 ET38. Ik heb er dan ook een zeer schappelijke prijs voor betaald en er moet nog flink wat tegenaan om ze weer in concoursstaat te krijgen. Mister @pocoloco himself gaat me daarbij helpen :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zaterdag ga ik ze halen in Hamburg. En gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om de stad te bezichtigen! 8-)
Audi_gekkie

05 nov 2013, 10:45 0 x

[quote="HansJan"]Lang gewacht, nooit gedacht, en toch gekomen....
Hierbij presenteer ik u allen het juweeltje wat we binnenkort dagelijks gaan vasthouden! :D :D :D

Project fase 4 kan van start! :mrgreen:[/quote]

Gaaf!
Hoe gaat dat nou met de airbag? Dit stuur heeft er geen, dus overbouwen?
Audi_gekkie

05 nov 2013, 10:46 0 x

[quote="HansJan"]En met projectonderdeel 7 kunnen we ook binnenkort van start, de S-Line velgen zijn gevonden!

Ze zijn weliswaar niet in de beste staat, maar ze zijn origineel én in de maat 7Jx17 5x100 ET38. Ik heb er dan ook een zeer schappelijke prijs voor betaald en er moet nog flink wat tegenaan om ze weer in concoursstaat te krijgen. Mister @pocoloco himself gaat me daarbij helpen :mrgreen:

Zaterdag ga ik ze halen in Hamburg. En gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om de stad te bezichtigen! 8-)[/quote]

Welke malloot heeft hier meegereden?
Uit Hamburg? Zijn ze zo schaars?
HansJan
Moderator

05 nov 2013, 11:07 0 x

[quote="Audi-gekkie"]Gaaf!
Hoe gaat dat nou met de airbag? Dit stuur heeft er geen, dus overbouwen?[/quote]
Nee, bij de Appie hadden ze dit weekend boterhamzakjes in de aanbieding. Ga zelf iets fabriceren. :lol:
Gekkie, hoe stel je nou vast dat er geen klapzak in zit? Kijk eens goed op foto 3, daar zie je de kabels in het stuurhuis zitten.
HansJan
Moderator

05 nov 2013, 11:10 0 x

[quote="Audi-gekkie"]Welke malloot heeft hier meegereden?
Uit Hamburg? Zijn ze zo schaars?[/quote]
Dat was ook mijn eerste reactie, vandaar ook een zeer schappelijke prijs. :mrgreen:
En ze zijn origineel én in de maat 7J 5x100 nauwelijks te krijgen en zeker niet in goede staat. Alleen onder de door in Dld aangeboden A2's tref ik ze heel vaak aan, maar een dealer is niet zo gek om dit los te verkopen of te ruilen met mijn Style velgen. Dus moet het zo. Als jij ze op de plank hebt liggen en ik hoef er weinig voor te doen en je vraagt een schappelijke prijs, zeg ik mijn afspraak direct af :D
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

05 nov 2013, 12:56 0 x

[quote="HansJan"]Lang gewacht, nooit gedacht, en toch gekomen....

Project fase 4 kan van start! :mrgreen:[/quote]

Zou ik mogen weten waar je dit stuur vandaan hebt, ik neem aan dat het een ruilsysteem is ? gr Eric
HansJan
Moderator

05 nov 2013, 13:12 0 x

Ik heb dit stuur compleet gekocht via CarsDream.

Ze hebben ook een exchange service. Maar dan moest ik eerst een stuur met werkende airbag zien te vinden. Voor minder dan €200 vond ik ze niet en met de onzekerheid of het wel zou passen (er zijn veel types in omloop). Daarna een nieuw stuur zonder airbag en deksel bestellen, laten opsturen, dan boel ombouwen en oude stuur terugsturen.

Alle kosten bij elkaar geteld was ik dan misschien iets voordeliger uit, maar ben nu zeker van de werking airbag, kwaliteit leer, afwerking, details, en ik kan je zeggen dat het echt dik voor elkaar is! En de afwerking is op mijn wensen gemaakt zonder meerprijs. Moet alleen nog een goede airbagconnector ontvangen, de meegeleverde past niet.
Audi_gekkie

05 nov 2013, 15:01 0 x

[quote="HansJan"][quote="Audi-gekkie"]Gaaf!
Hoe gaat dat nou met de airbag? Dit stuur heeft er geen, dus overbouwen?[/quote]
Nee, bij de Appie hadden ze dit weekend boterhamzakjes in de aanbieding. Ga zelf iets fabriceren. :lol:
Gekkie, hoe stel je nou vast dat er geen klapzak in zit? Kijk eens goed op foto 3, daar zie je de kabels in het stuurhuis zitten.[/quote]

Juist ja kabels zie ik wel, maar daarachter niks.
Ik had verwacht dat je de airbag zou zien zitten. Ach dan komen die boterhamzakjes toch nog goed uit. :lol:
Plaats reactie