Centrale inkoop Audi Tradition
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Allen,
Op dit moment ben ik op vakantie en heb op mijn vakantieadres een zeer slechte internetverbinding. Pas in het eerste dorp komt het tot leven en heb op die manier tussendoor enigszins contact met Audi Dld kunnen onderhouden.
Voor een aantal leden moet eea afgestemd & gecontroleerd worden en dat gaat vanwege de situatie moeizaam. Gaarne nog wat geduld, zaterdag ben ik weer thuis en kan er dan weer volle bak mee aan de slag.
Vanwege de grote bestelling zijn de verzendkosten nog niet bekend, dat hoor ik spoedig. Mogelijk haal ik het zelf bij de dealer in Moers op en vraag aan een ieder een bijdrage in de kosten voor de brandstof.
Ik houd jullie op de hoogte!
Op dit moment ben ik op vakantie en heb op mijn vakantieadres een zeer slechte internetverbinding. Pas in het eerste dorp komt het tot leven en heb op die manier tussendoor enigszins contact met Audi Dld kunnen onderhouden.
Voor een aantal leden moet eea afgestemd & gecontroleerd worden en dat gaat vanwege de situatie moeizaam. Gaarne nog wat geduld, zaterdag ben ik weer thuis en kan er dan weer volle bak mee aan de slag.
Vanwege de grote bestelling zijn de verzendkosten nog niet bekend, dat hoor ik spoedig. Mogelijk haal ik het zelf bij de dealer in Moers op en vraag aan een ieder een bijdrage in de kosten voor de brandstof.
Ik houd jullie op de hoogte!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Beste allemaal,
Het is lang stil geweest rondom de inkoop. Alles is inmiddels rond (moest hoop voor individuele bestellingen uitgezocht en afgestemd worden) en de bestelling geplaatst!
Wegens de hoeveelheid en omvang haal ik het persoonlijk bij Audi in Dld op. Dan blijft het bij 'interne' verzendkosten en hoeft het niet naar mijn adres in Dld waar ook niet zoveel ruimte voorhanden is. En die ik er bovendien ook niet mee wil lastig vallen.
Benieuwd of het allemaal in de andere VAG tractor past
Wordt vervolgd!
Het is lang stil geweest rondom de inkoop. Alles is inmiddels rond (moest hoop voor individuele bestellingen uitgezocht en afgestemd worden) en de bestelling geplaatst!
Wegens de hoeveelheid en omvang haal ik het persoonlijk bij Audi in Dld op. Dan blijft het bij 'interne' verzendkosten en hoeft het niet naar mijn adres in Dld waar ook niet zoveel ruimte voorhanden is. En die ik er bovendien ook niet mee wil lastig vallen.
Benieuwd of het allemaal in de andere VAG tractor past

Wordt vervolgd!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Nieuwe update: mijn contact bij Audi was afgelopen week op vakantie en daarom was er radiostilte na mijn laatste mail. Ook kwam er nog een ingeschoten bestelling bij die, gelukkig zonder extra verzendkosten van Tradition, is meegenomen in de bestelling die vandaag officieel bij Tradion is geplaatst.
Er kan dus echt niets meer bij!
Nu rustig wachten op het signaal dat alles binnen is.
Er kan dus echt niets meer bij!
Nu rustig wachten op het signaal dat alles binnen is.
- HansJan
- Moderator
Nieuwe update:
De bestelling is reeds bij Audi aangekonen en is gecontroleerd, opgesplitst naar deelnemers en wacht nu nog op de laatste onderdelen die ontbraken of foutief geleverd waten.
Ik realiseer me dat het ontzettend langzaam verloopt. Heb aangegeven dat de bestelling volgende week in huis moet zijn vanwege aanstaande sleutelmeeting. Dat moest volgens mijn contact aldaar lukken.
Fingers crossed!
De bestelling is reeds bij Audi aangekonen en is gecontroleerd, opgesplitst naar deelnemers en wacht nu nog op de laatste onderdelen die ontbraken of foutief geleverd waten.
Ik realiseer me dat het ontzettend langzaam verloopt. Heb aangegeven dat de bestelling volgende week in huis moet zijn vanwege aanstaande sleutelmeeting. Dat moest volgens mijn contact aldaar lukken.
Fingers crossed!

- HansJan
- Moderator
Levering van Audi Tradition levert nog wat uitdagingen op. Niet alle onderdelen zijn beschikbaar. Audi is momenteel bezig met telling voorraden en kan daarna pas iets melden over de backorders. Een actuele lijst krijg ik morgen.
- HansJan
- Moderator
De beloofde lijst bleef uit, dit weekend weer contact gehad met mijn contactpersoon. Onderdelen konden nog niet besteld worden. Vandaag zou ze alle resterende onderdelen bestellen en me daar over op de hoogte houden. In principe wil ik aanstaande vrijdag alles ophalen. 

- HansJan
- Moderator
Goed nieuws en een beetje minder goed nieuws.
Alle onderdelen liggen klaar op een paar na die niet meer leverbaar zijn:
@Adrie-1 - Gummilager 8Z0 501 541
@Duckman - Verkleidung Schaltknauf 8Z0 863 278 G 86E
De volgende onderdelen konden eerder niet meer besteld worden, maar zijn na de inventarisatie boven water gekomen en nabesteld:
@Pyro_loe - Gelenkwellenmanschette 1K0 498 201 E
@Bert - 3 x Kennschild 8Z0010182S
@Peter_Maathuis - Steckdose 12V 8Z0919341A 6PS
Deze onderdelen komen hopelijk vanmiddag in Moers aan. Ik wacht op het teken van mijn contactpersoon aldaar en reis dan af. Mochten deze onderdelen niet aankomen, dan laat ik ze opsturen naar mijn adres in Duitsland en zal ze dan later moeten overhandigen / opsturen.
Het avontuur is daarmee bijna ten einde!
Alle onderdelen liggen klaar op een paar na die niet meer leverbaar zijn:
@Adrie-1 - Gummilager 8Z0 501 541
@Duckman - Verkleidung Schaltknauf 8Z0 863 278 G 86E
De volgende onderdelen konden eerder niet meer besteld worden, maar zijn na de inventarisatie boven water gekomen en nabesteld:
@Pyro_loe - Gelenkwellenmanschette 1K0 498 201 E
@Bert - 3 x Kennschild 8Z0010182S
@Peter_Maathuis - Steckdose 12V 8Z0919341A 6PS
Deze onderdelen komen hopelijk vanmiddag in Moers aan. Ik wacht op het teken van mijn contactpersoon aldaar en reis dan af. Mochten deze onderdelen niet aankomen, dan laat ik ze opsturen naar mijn adres in Duitsland en zal ze dan later moeten overhandigen / opsturen.
Het avontuur is daarmee bijna ten einde!

- toutdroit
- Audi A2 clublid
Zooooo, wat een werk!
Bedankt voor je ongelooflijke inzet

Bedankt voor je ongelooflijke inzet

In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
- HansJan
- Moderator
Zo, de buit is binnen!
Helaas zat de backorder er niet bij, dat wordt dan een volgende keer.
Nog wel even de nieuwe Colour Storm bekeken
Nu op naar Emmerich am Rhein voor het restant, het is er prima weer voor 🌧
Helaas zat de backorder er niet bij, dat wordt dan een volgende keer.
Nog wel even de nieuwe Colour Storm bekeken

Nu op naar Emmerich am Rhein voor het restant, het is er prima weer voor 🌧