Cruise control inbouwen
- joris1980
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
[quote="Okumaatje"]Omdat ze volgens mij dus gewoon overdag bij de "baas "werken wil ik ze dus niet direct telefonisch lastig vallen. Daarom stuurde ik een sms.[/quote]
Ja, ok dat kan in eerste instantie. Maar ik zou na een dag of 2 toch gebelt hebben. Heb ze regelmatig gesproken & ook tijdens werktijd. Mn vaste monteur werk ook bij VW, bel ik altijd overdag & als ie niet opneemt bel ik hem vroeg ind avond.
Jammer dat je negatieve ervaring wat dat betreft met MarJa hebt.
Maar voor ind toekomst: altijd bellen.
Groet, Joris
Ja, ok dat kan in eerste instantie. Maar ik zou na een dag of 2 toch gebelt hebben. Heb ze regelmatig gesproken & ook tijdens werktijd. Mn vaste monteur werk ook bij VW, bel ik altijd overdag & als ie niet opneemt bel ik hem vroeg ind avond.
Jammer dat je negatieve ervaring wat dat betreft met MarJa hebt.
Maar voor ind toekomst: altijd bellen.
Groet, Joris
- jeltesteur
Hallo!
Afgelopen woensdag ook bij Marja geweest, 't is een eindje rijden vanuit Zwolle, maar even combineren met iets anders (voor mij; Kayak in de auto naar Dutch Water Dreams.)
Ik ben erg blij met het resultaat! Ik heb er (uit nieuwsgierigheid) met de neus bovenop gezeten en gezien hoe netjes en snel het gaat! De bedrading is perfect weggewerkt en alles was in een uurtje gepiept.
Op de rit terug was het al genieten van de CC, een aanrader dus
Jelte
Afgelopen woensdag ook bij Marja geweest, 't is een eindje rijden vanuit Zwolle, maar even combineren met iets anders (voor mij; Kayak in de auto naar Dutch Water Dreams.)
Ik ben erg blij met het resultaat! Ik heb er (uit nieuwsgierigheid) met de neus bovenop gezeten en gezien hoe netjes en snel het gaat! De bedrading is perfect weggewerkt en alles was in een uurtje gepiept.
Op de rit terug was het al genieten van de CC, een aanrader dus

Jelte
Hallo,
Heeft er iemand misschien een how to hoe ik mijn stuur kan verwijderen? Ik wil graag mijn cruisecontrol hendel vervangen voor een nieuwer model. Er is al een cruisecontrol ingebouwd paar maanden terug. Ik was erbij, maar weet niet precies hoe ik te werk moet gaan.
Als iemand een duidelijke uitleg heeft ook welkom natuurlijk!
Wat ik zo op internet heb gelezen is dat je voorzichtig moet zijn met je sleepring? Hoe voorkom ik dat ik iets kapot maak? Hoe maak ik dit los? Hoe kom ik bij de hendels?
Alvast bedankt voor de tips...
Heeft er iemand misschien een how to hoe ik mijn stuur kan verwijderen? Ik wil graag mijn cruisecontrol hendel vervangen voor een nieuwer model. Er is al een cruisecontrol ingebouwd paar maanden terug. Ik was erbij, maar weet niet precies hoe ik te werk moet gaan.
Als iemand een duidelijke uitleg heeft ook welkom natuurlijk!
Wat ik zo op internet heb gelezen is dat je voorzichtig moet zijn met je sleepring? Hoe voorkom ik dat ik iets kapot maak? Hoe maak ik dit los? Hoe kom ik bij de hendels?
Alvast bedankt voor de tips...
- wouterduijndam
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Mister ik ben hier afgelopen donderdag mee bezig geweest en mis een kabelboom.
Zie : viewtopic.php?t=1725
Zie : viewtopic.php?t=1725
Het is gelukt! Even bij de dealer een andere hendel gehaald met 2 knopjes aan de zijkant. Dit werkt prettiger. Als er nog mensen zijn die ook interesse hebben onderdeelnr: 1j0 953 513/01c. Dit is van een golf 4 maar past zonder problemen ook op een A2. Met korting kost het 75€.