Project S(-Line) - GEREED

Projecten, modificaties en accessoires.
Pocoloco

05 nov 2013, 20:26 0 x

Erg mooi stuur HansJan !! En mooi detail de gele streep ;)
FF de banden eraf en controleren op rechtheid en laat maar komen die velgen.

vast een voorproefje van de kleur . :mrgreen:

Afbeelding
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

05 nov 2013, 21:08 0 x

[quote="pocoloco"]Erg mooi stuur HansJan !! En mooi detail de gele streep ;)
FF de banden eraf en controleren op rechtheid en laat maar komen die velgen.
vast een voorproefje van de kleur . :mrgreen:
[/quote]
Dank! Ik ben er ook ontzettend blij mee! Wikken, wegen, wikken, wegen, oud, nieuw, toch maar nieuw :D
We hebben nog even contact over het herstel van de velgen, maar ik kan niet wachten! :mrgreen:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Stanley-Efu

06 nov 2013, 15:52 0 x

Hallo Hans Jan, wat een mooi project! Je stuur is prachtig, al mee bezig?
Die velgen zijn idd supermooi, maar oh oh daar moet idd nog heel wat aan gebeuren!
De foto van Pocoloco belooft gelukkig veel goeds en die heb ik dan watertandend bekeken! :mrgreen:
Heel veel succes! :ugeek:
1.4 benzine, OSS, FIS, PDC, Cruise control, Ebonyzwart, Zwart interieur, 16" A1 velgen 195/50/R16, ONK, ribbelgrill, Concert II bluetooth :cool:
HansJan
Moderator

06 nov 2013, 16:12 0 x

[quote="Stanley-Efu"]Hallo Hans Jan, wat een mooi project! Je stuur is prachtig, al mee bezig?
Die velgen zijn idd supermooi, maar oh oh daar moet idd nog heel wat aan gebeuren!
De foto van Pocoloco belooft gelukkig veel goeds en die heb ik dan watertandend bekeken! :mrgreen:
Heel veel succes! :ugeek:[/quote]
Thanks! :-D Ik wacht nog op een kabelmodificatie. Zodra die binnen is kies ik een moment om te monteren. Geen haast ;-).

De velgen zijn inderdaad flink gehavend, maar zoals ik eerder al aangaf zijn goede ook ontzettend schaars. Ik heb alle vertrouwen in de capaciteiten van @pocoloco. En hij heeft één heel scherp oog, dus komt het helemaal goed :mrgreen:

Zodra er nieuws aan het front is laat ik weer van mij horen.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

07 nov 2013, 10:01 0 x

Ik heb toendertijd mijn Speedlines onder de cabrio ook laten doen. Was ik 240 Euro voor kwijt voor 4 stuks.

Afbeelding

Afbeelding
Voor de behandeling..

Afbeelding
Na de behandeling. Ze zijn gestraald, geschuurd (voor de grovere beschadigingen), 2 x geprimerd, 2 maal kleurlaag en 1 x blanke laag.

en zo het totaal plaatje..
Afbeelding

Mooie, vooral originele velgen verdienen in mijn ogen een "tweede leven".
RvS

07 nov 2013, 13:34 0 x

Hoi Rinus,

Over dat tweede leven van originele velgen; helemaal mee eens. Voor 60,-- per velg heb je immers geen nieuwe en zeker geen originele. Bij wie heb je dat laten doen?

Groeten, Rob.
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

07 nov 2013, 14:30 0 x

Heb ik hier laten doen

http://www.gerritsen-coatings.nl/Home.aspx

Zit in Nijkerk, Utrecht, en ik kwam eraan via een collega van mij, die daar ook zijn velgjes had laten doen. Ze doen heel veel in velgen. Ik woon in de buurt van Rotterdam, dus wel een klein beetje uit de buurt, maar dat had ik er wel voor over.

Ik was ietsje meer kwijt dan het "standaard bedrag" dat ze rekenen, omdat er op mijn velgen nogal wat oxidatie plekken en ook wat stoeprandschade op zat. Daar zat dus meer werk aan, daarom ook het extra schuren, en 2 maal ipv 1 maal primeren en ook 2 x aflakken. Maar het resultaat mag er zijn. Ik heb ook bij wat andere zaken ook een offerte gedaan (o.a. de Velgendokter), maar daar was ik stukken duurder uit (en daar rekenen ze het "meerwerk" ook, hetgeen ook logisch is).
HansJan
Moderator

07 nov 2013, 20:45 0 x

Ik ken Gerritsen nog uit een heel grijs verleden toen ik mijn brommeronderdelen er liet moffelen. Snel, prijs goed en degelijk resultaat. Weet niet of ze de methodiek die @pocoloco hanteren ook toepassen.
Pocoloco

07 nov 2013, 22:39 0 x

[quote="HansJan"]Ik ken Gerritsen nog uit een heel grijs verleden toen ik mijn brommeronderdelen er liet moffelen. Snel, prijs goed en degelijk resultaat. Weet niet of ze de methodiek die @pocoloco hanteren ook toepassen.[/quote]

De methode is bijna gelijk maar er is degelijk verschil in type lak .
De lak die op de s line zit is een speciale lak om soort rvs look te krijgen en is niet de goedkoopste per liter :mrgreen:
De velg van Rinus is mooi hersteld maar je ziet daadwerkelijk wel het verschil met de s line velg , dat is het verschil van het materiaal waar mee gespoten wordt. ;)
HansJan
Moderator

25 nov 2013, 21:40 0 x

Eindelijk weer een update op mijn S-Line project.

De kabel die bij het stuur geleverd was, bleek de verkeerde connector te hebben. Na enig mailcontact, heen en weer mailen van foto's is de juiste kabel gevonden en wordt nu als service naar mij toegestuurd. Deze moet wat landen doorkruisen, maar heb ik hopelijk zaterdag in mijn bezit. Dan nog iemand vinden met de juiste sleutel om het stuur los te krijgen ...
Plaats reactie