Marco-A2's A2
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Heel gaaf, geeft de auto gelijk een heel eigen gezicht. Gek genoeg lijkt hij nu nog lager dan hij met de veren al was geworden. Ben je nog voornemens om iets met de dorpels te doen? Bij @pocoloco zijn ze nu ook in kleur gespoten waardoor het net lijkt of de auto een bodykit heeft.
Tijdens de laatste meeting begreep ik dat het wrappen van de spiegels een moeilijke klus is, maar een poging wagen kan uiteraard geen kwaad. De spiegel verwijderen gaat relatief simpel: spiegel aan de binnenkant naar binnen drukken, vingers tussen spiegel en behuizing en dan langzaam trekken.
We zijn benieuwd, succes!
Tijdens de laatste meeting begreep ik dat het wrappen van de spiegels een moeilijke klus is, maar een poging wagen kan uiteraard geen kwaad. De spiegel verwijderen gaat relatief simpel: spiegel aan de binnenkant naar binnen drukken, vingers tussen spiegel en behuizing en dan langzaam trekken.
We zijn benieuwd, succes!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
[quote="HansJan"]Heel gaaf, geeft de auto gelijk een heel eigen gezicht. Gek genoeg lijkt hij nu nog lager dan hij met de veren al was geworden. Ben je nog voornemens om iets met de dorpels te doen? Bij @pocoloco zijn ze nu ook in kleur gespoten waardoor het net lijkt of de auto een bodykit heeft.
We zijn benieuwd, succes![/quote]
Niet het verkeerde voorbeeld geven HansJan ,het kapje onder de spiegel zit er niet voor niets .
Dus geen geduw en getrek aan je spiegel glas , kapje eraf spiegel met een fitting schroevendraaier los klikken.
We zijn benieuwd, succes![/quote]
Niet het verkeerde voorbeeld geven HansJan ,het kapje onder de spiegel zit er niet voor niets .
Dus geen geduw en getrek aan je spiegel glas , kapje eraf spiegel met een fitting schroevendraaier los klikken.
- HansJan
- Moderator
[quote="pocoloco"]Niet het verkeerde voorbeeld geven HansJan ,het kapje onder de spiegel zit er niet voor niets .
Dus geen geduw en getrek aan je spiegel glas , kapje eraf spiegel met een fitting schroevendraaier los klikken.[/quote]
Vooruit, negeer mijn advies! :mrgreen:
Dus geen geduw en getrek aan je spiegel glas , kapje eraf spiegel met een fitting schroevendraaier los klikken.[/quote]
Vooruit, negeer mijn advies! :mrgreen:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
[quote="HansJan"]...Tijdens de laatste meeting begreep ik dat het wrappen van de spiegels een moeilijke klus is, maar een poging wagen kan uiteraard geen kwaad...[/quote]
De oplossing dompelen i.p.v. plakken.
@Marco het resultaat ziet er goed uit!
De zwarte wrap zou een gele A2 ook mooie staan.
De oplossing dompelen i.p.v. plakken.
@Marco het resultaat ziet er goed uit!
De zwarte wrap zou een gele A2 ook mooie staan.
De plakker heeft mooi werk geleverd ..
hij heeft de linkerkant overnieuw gedaan omdat de lijn naar het achterraam omhoog liep
dat soort kleine dingen kan hij niet tegen
nu heeft hij onder het achterraam een klein strookje zwart gewrapt waardoor de lijn recht doorloopt
ook de spoiler heeft hij geplakt , deze ziet er nu ook weer nieuw uit
nu nog even de spiegels naar de spuiter ....

hij heeft de linkerkant overnieuw gedaan omdat de lijn naar het achterraam omhoog liep
dat soort kleine dingen kan hij niet tegen
nu heeft hij onder het achterraam een klein strookje zwart gewrapt waardoor de lijn recht doorloopt
ook de spoiler heeft hij geplakt , deze ziet er nu ook weer nieuw uit
nu nog even de spiegels naar de spuiter ....

- HansJan
- Moderator
Ik had ook al gedacht dat het optisch mooier was geweest als de zwarte lijn aan zou sluiten op de rand onder achterruit maar deze ligt wat lager. De oplossing van de 'plakker' maakt het helemaal af, resultaat is geweldig! 

- Sturdygurdy
Sweet ride! Echt een gave bak geworden man.
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk