Schokbrekers veren Audi A2 1.2tdi 3L vraag Bilstein
- Bluemotion
Goeie zet deze set, kan je m vooraf inelkaar zetten, scheelt tijd en werk.
Wat ik mis is n klein busje wat eerst op de "zuigerstang" van de voorste schokbreker komt waarna je de rest monteert. Is ong 1cm hoog, en waarschijnlijk 3L specifiek...
Wat ik mis is n klein busje wat eerst op de "zuigerstang" van de voorste schokbreker komt waarna je de rest monteert. Is ong 1cm hoog, en waarschijnlijk 3L specifiek...
- Bluemotion
Jep, waren de eerste welke ik heb vervangen, maar kan op afbeelding ook ontbreken, is soort van "verhogingsbusje". Heb geen foto gemaakt..... Staan inderdaad nergens op afbeelding.
- Bluemotion
En nog n tip, vergeet niet een inbus 7! (Dop hazet oid) Aan te schaffen, deze heb je nodig voor de/montage van schokbreker voor.
Afgelopen week gezellig met Foppe en aanhang bij mij thuis aan de borrel gezeten...natuurlijk met een doel.
Met de onderstaande link is het mogelijk de artikelenlijst te downloaden, in de lijst staan ook de prijzen.
De prijzen zijn we nog aan het nalopen, maar het is zeker al een goede indicatie.
De oem artikelen komen uit de database van wwsmit, echter zijn de prijzen niet geupdate en kunnen dus iets hoger uitvallen.
(http://www.dlvieter.nl/onderstel_A2.xlsx)
Mochten er vragen zijn of opmerkingen post deze dan, op die manier hebben we er allemaal profijt van om een zo goed mogelijke lijst te krijgen.
Met de onderstaande link is het mogelijk de artikelenlijst te downloaden, in de lijst staan ook de prijzen.
De prijzen zijn we nog aan het nalopen, maar het is zeker al een goede indicatie.
De oem artikelen komen uit de database van wwsmit, echter zijn de prijzen niet geupdate en kunnen dus iets hoger uitvallen.
(http://www.dlvieter.nl/onderstel_A2.xlsx)
Mochten er vragen zijn of opmerkingen post deze dan, op die manier hebben we er allemaal profijt van om een zo goed mogelijke lijst te krijgen.
Het was zeker gezellig wyb, voor herhaling vatbaar. De OEM prijzen komen uit de database van www.wwsmit.nl en zijn nu ca 2 jaar oud. Dat gaat dus iets meer kosten, maar is niet d1e grootste kostenpost.
- DonGaspar
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Bedankt voor al het uitzoekwerk. Aangezien mijn 3L ook veert als een natte krant, ben ik wel geinteresseerd om mee te doen met de inkoop. Alleen het monteren zie ik mezelf zo niet direct doen. Als dit een keer samen kan of evt tegen een vergoeding, dan zou dat perfect zijn 

Audi A2 1.2 TDI 3L - ANY - Silver metallic - 2001
Fiat 500e - 100% electrisch - e-Sport package - Moon Roof - Granito Lucente - 2014
Fiat 500e - 100% electrisch - e-Sport package - Moon Roof - Granito Lucente - 2014