Opbergbakje onder handrem
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Bij mij zit er dezelfde stof in als in het opbergvakje onder de handrem. Denk toch dat het standaard erin hoort. Stof niet los te krijgen wel met bakje voor rond de €15,00 Je mag het komen bekijken op de meeting 23-6 :lol:
- joris1980
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Er zit idd een velours zwart matje in het opbergvakje achter de handrem. Wist t niet zeker, maar hoorde nooit n hard geluid alsk er een muntje in deed
Vanmorgen ff gekeken & zit bekleding op de bodem.
Groet, Joris1980

Groet, Joris1980
Is er iemand die een adres heeft waar men online originele onderdelen online kan bestellen?
Ik wil wel zo'n doorlopende console (bekerhouder) achteraan, maar kan bijna onmogelijk in de garage geraken zonder vrijaf te nemen.
Het land maakt niet zoveel uit, als ze maar verzenden naar België.
[quote="Romulus"][quote="Woco"]heeft iemand daar de onderdeelnummers van?[/quote]
Ik heb het voor je opgezocht:
8Z0 863 476 A 4PK - 1 Ablagefach
8Z0 864 080 - 1 Halter
8Z0 864 455 - 2 Adapter
N 102 883 03 - 2 Schrauben
N 908 408 01 - 2 Scheiben
8Z0 864 079 B - 1 Halter
Let op de kleurcode, de aangegeven nummers gelden voor zwart.[/quote]
Ik wil wel zo'n doorlopende console (bekerhouder) achteraan, maar kan bijna onmogelijk in de garage geraken zonder vrijaf te nemen.
Het land maakt niet zoveel uit, als ze maar verzenden naar België.
[quote="Romulus"][quote="Woco"]heeft iemand daar de onderdeelnummers van?[/quote]
Ik heb het voor je opgezocht:
8Z0 863 476 A 4PK - 1 Ablagefach
8Z0 864 080 - 1 Halter
8Z0 864 455 - 2 Adapter
N 102 883 03 - 2 Schrauben
N 908 408 01 - 2 Scheiben
8Z0 864 079 B - 1 Halter
Let op de kleurcode, de aangegeven nummers gelden voor zwart.[/quote]
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
www.auto-hoevel.de als het daar niet lukt, heb ik nog wel een ander adres. succes
[quote="chipsoer"]http://www.auto-hoevel.de als het daar niet lukt, heb ik nog wel een ander adres. succes[/quote]
Dank, zal straks eens zien of het daar lukt.
edit : het lijkt te werken, kan iemand mij juist bevestigen dat dit alle onderdelen zijn om de middenconsole te verlengen? Het bakje onder de handrem heb ik al.
Ik spreek namenlijk geen Duits, de liedjes van Kraftwerk niet meegerekend
Het zou spijtig zijn als ik iets verkeerd, teveel of te weinig bestel.
Dank, zal straks eens zien of het daar lukt.
edit : het lijkt te werken, kan iemand mij juist bevestigen dat dit alle onderdelen zijn om de middenconsole te verlengen? Het bakje onder de handrem heb ik al.
Ik spreek namenlijk geen Duits, de liedjes van Kraftwerk niet meegerekend

Het zou spijtig zijn als ik iets verkeerd, teveel of te weinig bestel.
- Bimotacorse
Weet iemand de prijs van dit bakje? Heb er 1 gevonden in duitsland 99€. Is dit veel voor een tweedehands? Of heb ik voor een paar tientjes meer een nieuwe?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dit topic gaat over het opbergbakje onder de handrem en die kost inclusief verzendkosten €45 wanneer ik deze via Audi Kleve aankoop. De bekerhouder voor de achterpassagiers kost €120 via dezelfde dealer en is reeds besteld voor @foppe. Helaas zijn twee beugels niet meer beschikbaar en kunnen nog via forumlid Kawaracer van a2-freun.de worden verkregen. Ook @foppe heeft daar reeds een aanvraag uitstaan.
Resteert de vraag welke kleur bakje je zoekt.
Resteert de vraag welke kleur bakje je zoekt.

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16