Verstevigde krikpunten
- paulusvana
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Geïnteresseerd in een setje!
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik wil ook graag een setje! Is dat dan helemaal compleet zoals filmpje?
2 onderdelen per kant? Dop in het chassis en dan weer een dop daarin?
Moest vandaag de Audi opkrikken en op assteunen zetten en dat was wel even zoeken waar dat precies kon met een gewone garage krik
Edit: of hebben we 4 van die punten onder de auto? En is een setje dan voor 4 punten?
Grt. Frank
2 onderdelen per kant? Dop in het chassis en dan weer een dop daarin?
Moest vandaag de Audi opkrikken en op assteunen zetten en dat was wel even zoeken waar dat precies kon met een gewone garage krik

Edit: of hebben we 4 van die punten onder de auto? En is een setje dan voor 4 punten?
Grt. Frank
Laatst gewijzigd door Duckman op 11 jul 2021, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- HansJan
- Moderator
Klopt zoals beschreven. Twee per krikpunt. 
Je staat op de lijst @Duckman!

Je staat op de lijst @Duckman!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Ik heb inmiddels 6 sets genoteerd, nog meer animo? Bestelling gaat er morgen uit.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- JED1953
Hallo HansJan,
Ik las, dat je een aantal setjes hebt besteld waarvan ook 3 voor mij toch?
Voor de goede orde, voor de betaling had ik natuurlijk graag je rekening voor het betalen.
Je mag me deze ook naar mijn mail adres sturen, zodat het niet zichtbaar is op het forum.
Ik las, dat je een aantal setjes hebt besteld waarvan ook 3 voor mij toch?
Voor de goede orde, voor de betaling had ik natuurlijk graag je rekening voor het betalen.
Je mag me deze ook naar mijn mail adres sturen, zodat het niet zichtbaar is op het forum.
- HansJan
- Moderator
Heren, no worries. Zodra de lijst compleet is krijgen jullie een mail met details.
Voor de goede orde, stand van zaken is:
Clubvoorraad - 2 sets
@JED1953 - 3 sets
@Edwinvv - 1 set
@paulusvana - 1 set
@Duckman - 1 set
Voor de goede orde, stand van zaken is:
Clubvoorraad - 2 sets
@JED1953 - 3 sets
@Edwinvv - 1 set
@paulusvana - 1 set
@Duckman - 1 set