Handig mannetje komt naar Nederland
- karolography
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
It really looks awesome indeed! Great work!

- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Mannen, het vlees is zwak, ik weet het
. De oplettende kijker had al gezien dat het mijn tellerklok was. Ik kon het niet laten en wilde toch heel graag ook zo’n colorFIS hebben.
Tom had er gelukkig nog een beschikbaar. @timmus I’m very inpressed, it’s is a very mature upgrade for our A2’s.
You can imagine that I can’t wait to experience the new FIS.
Het houdt gewoon nooit op deze hobby
Grtz D

Tom had er gelukkig nog een beschikbaar. @timmus I’m very inpressed, it’s is a very mature upgrade for our A2’s.

Grtz D
- Jur
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Haha, begrijpelijk. Het is ook een ongelofelijk vette upgrade. Bizar eigenlijk dat dit allemaal mogelijk is.DED@2 schreef: ↑22 aug 2018, 11:07Mannen, het vlees is zwak, ik weet het. De oplettende kijker had al gezien dat het mijn tellerklok was. Ik kon het niet laten en wilde toch heel graag ook zo’n colorFIS hebben.
Grtz D

- Bert
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Hahaha, velen gaan voor de bijl
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17
- ArcSissy
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Well ... Tom just left the premises, one ColorFIS poorer.
Well ... my A2 just gained a Color FIS.
Op de valreep, voordat Tom NL weer gaat verlaten, hebben wij nog een afspraak weten te maken.
Hierbij bleek dat wij moeite hadden om met de auto te beginnen ....
Wat een aangenaam persoon is Tom. Wij hebben het merendeel van de geplande tijd doorgebracht met leuteren ipv. sleutelen ... achtergronden en interesses met elkaar gedeeld en deze sloten bijna naadloos op elkaar aan ...maar, o ja ik ben hier voor een inbouw.
Deze is geheel vlekkeloos verlopen en ik ben onder de indruk van de kennis en kunde van Tom. En alles zelf uitgevonden .... wat een held ... GIZMO HERO. Ook de kwaliteit van sleutelen van Tom kan ik scharen onder die van de professionelen. Wat een eer om hem in mijn auto gehad te hebben.
Nogmaals Tom, dank voor je komst naar NL, dank voor de prachtige aanvulling in mijn auto en graag ... heel graag tot een volgende keer. Our door will be open to you always! It feels I just gained a friend as well!
Cheers,
JackyJack & ArcSissy
Well ... my A2 just gained a Color FIS.
Op de valreep, voordat Tom NL weer gaat verlaten, hebben wij nog een afspraak weten te maken.
Hierbij bleek dat wij moeite hadden om met de auto te beginnen ....
Wat een aangenaam persoon is Tom. Wij hebben het merendeel van de geplande tijd doorgebracht met leuteren ipv. sleutelen ... achtergronden en interesses met elkaar gedeeld en deze sloten bijna naadloos op elkaar aan ...maar, o ja ik ben hier voor een inbouw.
Deze is geheel vlekkeloos verlopen en ik ben onder de indruk van de kennis en kunde van Tom. En alles zelf uitgevonden .... wat een held ... GIZMO HERO. Ook de kwaliteit van sleutelen van Tom kan ik scharen onder die van de professionelen. Wat een eer om hem in mijn auto gehad te hebben.
Nogmaals Tom, dank voor je komst naar NL, dank voor de prachtige aanvulling in mijn auto en graag ... heel graag tot een volgende keer. Our door will be open to you always! It feels I just gained a friend as well!
Cheers,
JackyJack & ArcSissy
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
- Pyro_loe
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Ja, Tom is goed bezig geweest
Afgelopen maandag heeft hij mijn FSI ook van colorDis voorzien, en wat slechte modificaties/bedrading hersteld.
Dus iedereen blij met 1 colorDis, ik ben lekker blij met 2

Afgelopen maandag heeft hij mijn FSI ook van colorDis voorzien, en wat slechte modificaties/bedrading hersteld.
Dus iedereen blij met 1 colorDis, ik ben lekker blij met 2

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Tom, you have brought colour in people's lives. That's a fact!

Credits gaan wat mij betreft ook naar @trebbor77, zonder zijn opmerkzaamheid hadden jullie niet van deze prachtige upgrades kunnen genieten. Good job!

Credits gaan wat mij betreft ook naar @trebbor77, zonder zijn opmerkzaamheid hadden jullie niet van deze prachtige upgrades kunnen genieten. Good job!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16