Het overgrote deel van de klus bestond uit het zoeken naar een geschikte geschakelde plus in het motorcompartiment. Na contact met de Audi dealer werd ons toch dringend geadviseerd om niets af te tappen, maar gebruik te maken van de voorzieningen in de zekeringenkast. Dat betekent dat er een draad door de thule van de kabelboom moet worden getrokken en zonder het juiste gereedschap bleek dat toch een flinke uitdaging. Uiteindelijk is het toch gelukt. Bij het loshalen van de lichtschakelaar bleek de onze in het verleden ook te zijn doorgelust op pin 3 en 7. Vermoedelijk in de periode dat de auto in Oostenrijk heeft rondgereden. Ik heb de geschakelde plus van pin 2 gehaald, die is normaal gesproken ook voor de mistlampen bestemd. De draad die het dimmen van de DRL's forceert is aangesloten op de paars/zwarte draad van de stadslichten achter op de koplamp.
En dan ziet het er uit als onderstaande, ik ben dik tevreden. Morgen de kap onder het dasbhoard weer monteren en de kabels goed vastzetten en hopen dat we er storingsvrij van kunnen genieten! Mijn vrouw is er in elk geval heel blij mee en de auto ziet er met de mistlampen een stuk beter uit.