To open or not - Automatisch openen kofferbak
- WeToo
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik vulde dat gasveernummer eens in bij autodoc - en dan komt daar een alternatief uit in het zwart. De STABILUS 7628LW. Afhankelijk van de dagkorting ca € 9,00 p/st
Als je het nummer invoert op Ebay vindt je hem daar ook. Goedkoper als de chromen (je ziet ze toch alleen maar als de klep open staat).
Komt er een nog group-buy? Begrijp dat er al een aantal voortvarend aan de gang zijn namelijk.
Als je het nummer invoert op Ebay vindt je hem daar ook. Goedkoper als de chromen (je ziet ze toch alleen maar als de klep open staat).
Komt er een nog group-buy? Begrijp dat er al een aantal voortvarend aan de gang zijn namelijk.
- TJT
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik had ‘m toevallig daarstraks al voorbij zien komen in een Engelse Facebook groep.
Deze man gebruikt ook rvs zwarte ringetjes tussen de rode veertjes.
Meer mensen hier die dit ook doen?
Deze man gebruikt ook rvs zwarte ringetjes tussen de rode veertjes.
Meer mensen hier die dit ook doen?
- HansJan
- Moderator
Piece of cake!
Het enige dat mijn wenkbrauwen doet fronsen is het gebruik van de griptangen om de kop eraf te krijgen. Dat levert toch beschadigingen aan de zuiger op?
Het enige dat mijn wenkbrauwen doet fronsen is het gebruik van de griptangen om de kop eraf te krijgen. Dat levert toch beschadigingen aan de zuiger op?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Patrickbby
Voor iedereen die dit nog wil bestellen, vanaf 1 juli 2021 ga je belasting betalen over elke bestelling uit China.
Niet dat je voor een verassing staat over 2 maanden
Niet dat je voor een verassing staat over 2 maanden

- HansJan
- Moderator
Tijd voor een overslagpunt in Duitsland ;-)Patrickbby schreef: ↑19 mar 2021, 06:37Voor iedereen die dit nog wil bestellen, vanaf 1 juli 2021 ga je belasting betalen over elke bestelling uit China.
Niet dat je voor een verassing staat over 2 maanden![]()
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Er worden twee varianten op AutoDoc voorgesteld, van 500 en 530Nm. De goede is gasveer is deze.WeToo schreef: ↑10 mar 2021, 18:08Ik vulde dat gasveernummer eens in bij autodoc - en dan komt daar een alternatief uit in het zwart. De STABILUS 7628LW. Afhankelijk van de dagkorting ca € 9,00 p/st
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Vertel? Ik wist dat er iets ging veranderen. Kun je aangeven wat er precies wordt gewijzigd?Patrickbby schreef: ↑19 mar 2021, 06:37Voor iedereen die dit nog wil bestellen, vanaf 1 juli 2021 ga je belasting betalen over elke bestelling uit China.
In principe moet je al vanaf een normbedrag invoerrechten en belasting betalen . Is deze norm naar beneden bijgesteld?
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
- Patrickbby
Je gaat overal 21% btw over betalen details kan je beter even googlen.DED@2 schreef: ↑19 mar 2021, 11:00Vertel? Ik wist dat er iets ging veranderen. Kun je aangeven wat er precies wordt gewijzigd?Patrickbby schreef: ↑19 mar 2021, 06:37Voor iedereen die dit nog wil bestellen, vanaf 1 juli 2021 ga je belasting betalen over elke bestelling uit China.
In principe moet je al vanaf een normbedrag invoerrechten en belasting betalen . Is deze norm naar beneden bijgesteld?
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Als ik voor €10,- veertjes voor de klep koop ga ik daar dus 21% of €2,10 over betalen, geen enkel probleem, maar......
Post NL en DHL rekenen ook nog service kosten voor die handeling en dat is veel hoger dan totale bestelling in dit soort gevallen.
De oplossing is via familie of vrienden in Duitsland of België te bestellen en doorsturen,
extra porto binnen EU is voordeliger dan de Post NL en DHL tarieven!
Post NL en DHL rekenen ook nog service kosten voor die handeling en dat is veel hoger dan totale bestelling in dit soort gevallen.
De oplossing is via familie of vrienden in Duitsland of België te bestellen en doorsturen,
extra porto binnen EU is voordeliger dan de Post NL en DHL tarieven!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...