Handig mannetje komt naar Nederland
- jmkoole
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Mooie uitbreiding zo'n kleuren FIS! Is het nog steeds mogelijk m'n A2 hiermee te laten voorzien? Mijn A2 is basic, heeft dus geen boordcomputer. Wat zijn bij benadering de kosten van deze upgrade?
Ik wil ook graag een cruise control en comfortblinker...
Ik wil ook graag een cruise control en comfortblinker...
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
@jmkoole ,
In principe moet dat kunnen, alleen niet plug and play voor zover dat al kan. Kortste weg is een teller met FIS omdat eea aangesloten wordt op de infotainment bus. Heb je dus geen FIS dan moet hier op geïmproviseerd worden. Wat weer de nodige arbeid en geld met zich mee brengt.
Kosten met huidig FIS zijn fors, maar in mijn geval, de moeite waard. Zonder FIS wordt wel prijzig denk ik.
Doe een oproep aan @timmus om een prijsopgave te krijgen.
De beschikbaarheid via de russische site is beperkt en er geld een (vrij) lange wachttijd. Als je zelf handig bent dan zijn de kosten mogelijk beter te overzien. Denk aan 200€ incl verzending. Maar dan begint het avontuur pas echt!
Succes
In principe moet dat kunnen, alleen niet plug and play voor zover dat al kan. Kortste weg is een teller met FIS omdat eea aangesloten wordt op de infotainment bus. Heb je dus geen FIS dan moet hier op geïmproviseerd worden. Wat weer de nodige arbeid en geld met zich mee brengt.
Kosten met huidig FIS zijn fors, maar in mijn geval, de moeite waard. Zonder FIS wordt wel prijzig denk ik.
De beschikbaarheid via de russische site is beperkt en er geld een (vrij) lange wachttijd. Als je zelf handig bent dan zijn de kosten mogelijk beter te overzien. Denk aan 200€ incl verzending. Maar dan begint het avontuur pas echt!
Succes

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Er ligt nog een klokkenwinkel met FIS op de plank bij BM Parts.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Spits
Mocht je Tom (= Timmus) contacten, dan kan het even duren; Hij ligt momenteel in de ziekenboeg, geloof niet ernstig, maar wel genoeg om even niet snel te kunnen reageren.DED@2 schreef: ↑02 jan 2019, 00:03@jmkoole ,
Succes![]()
Tom, if you read this; Hope you'll get well soon!
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Mocht je hem willen bereiken kan je dat het beste via het Engelse forum doen.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
BM Parts?
Ik heb ook nog een FIS liggen maar die werkte niet op de AUA en BBY, komt uit BHC diesel...dus let op de code.
Ik heb ook nog een FIS liggen maar die werkte niet op de AUA en BBY, komt uit BHC diesel...dus let op de code.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Spits
Heb ongeveer 2 weken geleden nog contact gehad met Tom over de WhatsApp. Hij is oké, voor ruim 80% genezen van zijn spierklachten en hier en daar weer aan het klussen (UK).
Als het meezit komt ie in Augustus weer naar NL!
Als het meezit komt ie in Augustus weer naar NL!
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.