Project S(-Line) - GEREED
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Ger964"]Komt er straks wel een knap setje S-lines 17 inch te koop.
Ik bied alvast 300,-[/quote]
Je vergeet af te sluiten met 'per velg'
Ik bied alvast 300,-[/quote]
Je vergeet af te sluiten met 'per velg'

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Gave set HansJan!
@Rinus kent dit soort velgen erg goed! :lol:
@Rinus kent dit soort velgen erg goed! :lol:
- HansJan
- Moderator
[quote="Audi-gekkie"]Gave set HansJan!
@Rinus kent dit soort velgen erg goed! :lol:[/quote]
Ja, dat is het zeker! 8-)
Ik had ze inderdaad ook al onder de auto van @Rinus gezien en ben benieuwd naar het resultaat onder de A2. Bevalt het me bij nader inzien toch niet, dan kan ik ze vast kwijt aan één van de gegadigden die zich al hebben gemeld :mrgreen:
@Rinus kent dit soort velgen erg goed! :lol:[/quote]
Ja, dat is het zeker! 8-)
Ik had ze inderdaad ook al onder de auto van @Rinus gezien en ben benieuwd naar het resultaat onder de A2. Bevalt het me bij nader inzien toch niet, dan kan ik ze vast kwijt aan één van de gegadigden die zich al hebben gemeld :mrgreen:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
De banden worden maandag op de velgen gemonteerd en gaan dan op transport. Omdat ik erg nieuwsgierig ben hoe e.e.a. eruit gaat zien, maar eens op het web gezocht naar plaatjes. Ook die kom je verrassend weinig tegen, maar ik vond er toch een:

Laat het commentaar maar komen, deze combinatie vind ik al fraai! :-D

Laat het commentaar maar komen, deze combinatie vind ik al fraai! :-D
[quote="HansJan"]De banden worden maandag op de velgen gemonteerd en gaan dan op transport. Omdat ik erg nieuwsgierig ben hoe e.e.a. eruit gaat zien, maar eens op het web gezocht naar plaatjes. Ook die kom je verrassend weinig tegen, maar ik vond er toch een:

Laat het commentaar maar komen, deze combinatie vind ik al fraai! :-D[/quote]
Eerlijk !! je bent gek als je de S lines er onder vandaan haalt. :?
Ik vindt ze spuug lelijk staan ,maar dat is mijn mening . Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak anders reden we allemaal in een rode A2 :mrgreen:
En dat je bijna geen foto kan vinden ervan zegt al genoeg

Laat het commentaar maar komen, deze combinatie vind ik al fraai! :-D[/quote]
Eerlijk !! je bent gek als je de S lines er onder vandaan haalt. :?
Ik vindt ze spuug lelijk staan ,maar dat is mijn mening . Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak anders reden we allemaal in een rode A2 :mrgreen:

- HansJan
- Moderator
[quote="pocoloco"]Eerlijk !! je bent gek als je de S lines er onder vandaan haalt. :?
[/quote]
Smaken verschillen nu eenmaal en deze velgen waren een duurdere optie dan de S-Line velgen. Vandaar dat er niet vaak voor gekozen is, de A2 was nu eenmaal al duur. Opties die bijdroegen aan het comfort waren belangrijker.
We zullen het zien @pocoloco! Mocht ik er zelf ook niet tevreden over zijn dan heb ik al een aantal gegadigden.

Smaken verschillen nu eenmaal en deze velgen waren een duurdere optie dan de S-Line velgen. Vandaar dat er niet vaak voor gekozen is, de A2 was nu eenmaal al duur. Opties die bijdroegen aan het comfort waren belangrijker.
We zullen het zien @pocoloco! Mocht ik er zelf ook niet tevreden over zijn dan heb ik al een aantal gegadigden.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Beetje een mengvorm tussen de moderne vormen van de A2
en de klassieke vorm van de Bolero velgen zoals die
10 jaar eerder al op de Audi 80/90 leverbaar waren.
Is even wennen, maar staat niet verkeerd. Je blijft trouwens wel bezig met de velgen,
wanneer is de volgende wissel? en daarmee bedoel ik niet de wintervelgen ..[/size].
Ik ben zelf meer van de 5/6 spaaks velgen:
glad en strak en (niet onbelangrijk) makkelijk schoon te houden ...
en de klassieke vorm van de Bolero velgen zoals die
10 jaar eerder al op de Audi 80/90 leverbaar waren.
Is even wennen, maar staat niet verkeerd. Je blijft trouwens wel bezig met de velgen,
wanneer is de volgende wissel? en daarmee bedoel ik niet de wintervelgen ..[/size].
Ik ben zelf meer van de 5/6 spaaks velgen:
glad en strak en (niet onbelangrijk) makkelijk schoon te houden ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- HansJan
- Moderator
Laten we het zo stellen. Ik heb altijd lease auto's gereden en nooit een eigen auto gehad. Alhoewel ik een vrije keuze heb voor de leaseauto, mag en kan je er verder weinig aan veranderen.
Daar ik nu eenmaal van bijzondere en unieke dingen houd en daarnaast redelijk perfectionistisch ben, blijf je nu eenmaal bezig. Met de S-Line velgen ben ik heel blij maar iedereen heeft ze. De Bolero's niet en alleen daarom heb ik besloten ze te kopen.
Misschien vind ik ze uiteindelijk wel mooi van lelijkheid!
Daar ik nu eenmaal van bijzondere en unieke dingen houd en daarnaast redelijk perfectionistisch ben, blijf je nu eenmaal bezig. Met de S-Line velgen ben ik heel blij maar iedereen heeft ze. De Bolero's niet en alleen daarom heb ik besloten ze te kopen.
Misschien vind ik ze uiteindelijk wel mooi van lelijkheid!