Jammer, ik dacht dat Menno die €1200,- had gekocht....
De AMF met Euro3 is prima voor mensen die zelden in grote steden komen en geen Euro 4 willen kopen.
Ook de ATL met Euro 4 zal eruit gaan als de milieu zone erger word, en vele forum leden zoeken koopjes van mensen die nu massaal de AUA & BBY op LPG5 laten zetten!
De BAD doen ze niet op Gas, dan verbranden de injectoren en kost iets teveel.
Dus dat vele een Diesel aan mede forum leden aanbieden, de mensen die er vanaf moeten omdat ze ergens in een stad wonen en niet meer thuis kunnen komen voor leuk prijsje?
Maar ik weet niet waar Spits woonde, Rotterdam Centrum en komt hij daar wel eens?
Hij zal vermoedelijk geen AMF willen , tenzij het een Duitser is met Euro 4 keuring op kenteken en dit bij RDW keuring, zelf doen en bij blijven en meld dit.... anders maakt computer er weer Euro 3 van.
Naast de Watergekoelde Turbo was er ook zoiets met EGR klep die anders is.
veel succes met zoeken en na bedrag van verzekeraar weet je hoe ver je kunt gaan.
Dagboek van een Kristallblauwe ATL.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
1) Eh, €1200, ik nie weet nie wut Joe tolkingeekhoorntje schreef: ↑11 apr 2019, 11:19Jammer, ik dacht dat Menno die €1200,- had gekocht....
De AMF met Euro3 is prima voor mensen die zelden in grote steden komen en geen Euro 4 willen kopen.
Ook de ATL met Euro 4 zal eruit gaan als de milieu zone erger word, en vele forum leden zoeken koopjes van mensen die nu massaal de AUA & BBY op LPG5 laten zetten!
De BAD doen ze niet op Gas, dan verbranden de injectoren en kost iets teveel.
Dus dat vele een Diesel aan mede forum leden aanbieden, de mensen die er vanaf moeten omdat ze ergens in een stad wonen en niet meer thuis kunnen komen voor leuk prijsje?
Maar ik weet niet waar Spits woonde, Rotterdam Centrum en komt hij daar wel eens?
Hij zal vermoedelijk geen AMF willen , tenzij het een Duitser is met Euro 4 keuring op kenteken en dit bij RDW keuring, zelf doen en bij blijven en meld dit.... anders maakt computer er weer Euro 3 van.
Naast de Watergekoelde Turbo was er ook zoiets met EGR klep die anders is.
veel succes met zoeken en na bedrag van verzekeraar weet je hoe ver je kunt gaan.
*(oftewel je spreekt (wederom) in raadsels)?
2) Ja, ooit gaan alle diesels in de automotive er een keer uit, en moeten we onze kinderen en kleinkinderen uitleggen wat het was (naast cassette bandjes, langspeelplaten, Atari, en niet te vergeten de vaste telefoon met draaischijf(echt waar pap, met een draadje??!!)
Heb trouwens absoluut niets tegen een AMF, maar als een BHC tegen dezelfde prijs te vinden is, waarom niet.
Ik heb een hekel aan kleine actieradius (eigenlijk aan tanken), dus gas ga ik niet eens aan ruiken. Als er massaal op overgestapt wordt, dan zal dat wel........... gaat het gezellig druk worden op dit forum!
3) zie sterretje bij één.
4) Kom zekers in Rotterdam! Waarbij Euro3 of 4 vooralsnog niet uitmaakt, milieuzone 010 gaat op bouwjaar. In 2020 gaat het op de schop, wat niet uitsluit dat er MISSCHIEN (!) een strenger beleid komt. AMF vraag, zie 2.
5) AMF heeft EGR en V157 klep in één behuizing, bij BHC en ATL zijn deze te scheiden en electrisch aangestuurde V157 dit in tegenstelling bij de AMF, welke op vacuüm bekrachtiging werkt (zoiets dus).
Dank je voor het succes wensen met zoeken, komt goed.
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.