Extra verlichting kofferbak
- Audi_gekkie
Netjes.
Hoe heb je het gedaan met de bedrading?
Hoe heb je het gedaan met de bedrading?
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Afgetakt van de het linker lampje, vervolgens de draad wegwerken via het achterste bekledingspaneel. Kijk uit met uitsnijden van het gat, exact meten, daar je aan de zijden van het lampje maar een paar mm spelling hebt, je kunt het beter iets kleiner uitsnijden en later iets bijsnijden. Snijden kan al met Stanley mes. Met een dremel werkt iets nauwkeuriger.
- Audi_gekkie
[quote="chipsoer"]Afgetakt van de het linker lampje, vervolgens de draad wegwerken via het achterste bekledingspaneel[/quote]
Welk achterste bekledingspaneel?
Via de vloer, dus onder de eventueel aanwezige dubbele bodempaneel?
Welk achterste bekledingspaneel?
Via de vloer, dus onder de eventueel aanwezige dubbele bodempaneel?
- Audi_gekkie
[quote="chipsoer"]@Audi-gekkie: het achterste brede bekledingsstuk waar het slot in valt. Succes[/quote]
Ooo, van daar uit gezien. :oops:
Ooo, van daar uit gezien. :oops:
- ArjenE
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Jammer vind ik dat de verlichting van de auto aan moet staan om achterin licht te hebben, als je in het donker iets uit je kofferbak moet hebben loop je niet eerst naar de bestuurders-deur om de verlichting aan te zetten, waardoor de licht/open deur sensor weer gaat piepen. En dan heb je pas licht in de kofferbak.
Waarom is dit origineel niet meegeschakeld met de rest van de verlichting in de hemel als je de auto open maakt?
Waarom is dit origineel niet meegeschakeld met de rest van de verlichting in de hemel als je de auto open maakt?
[quote="ArjenE"]Waarom is dit origineel niet meegeschakeld met de rest van de verlichting in de hemel als je de auto open maakt?[/quote]
Bij mijn kar werkt het wel zonder contact of licht aan. Wellicht uitvoering afhankelijk of defect bij jouw A2?
Of ben ik nu weer de enige hiermee en heb ik een defect? :o :lol:
Bij mijn kar werkt het wel zonder contact of licht aan. Wellicht uitvoering afhankelijk of defect bij jouw A2?
Of ben ik nu weer de enige hiermee en heb ik een defect? :o :lol:
[quote="Gompie"][quote="ArjenE"]Waarom is dit origineel niet meegeschakeld met de rest van de verlichting in de hemel als je de auto open maakt?[/quote]
Of ben ik nu weer de enige hiermee en heb ik een defect? :o :lol:[/quote]
Nee hoor, zo hoort het m.i. ook te werken. Bij mij gaat het lampje na openen van de klep ook aan zonder dat het contact gebruikt wordt. Het dimt na sluiten ook mooi geleidelijk, net als de interieurverlichting doet na een tijdje als je de auto afgesloten hebt.
Of ben ik nu weer de enige hiermee en heb ik een defect? :o :lol:[/quote]
Nee hoor, zo hoort het m.i. ook te werken. Bij mij gaat het lampje na openen van de klep ook aan zonder dat het contact gebruikt wordt. Het dimt na sluiten ook mooi geleidelijk, net als de interieurverlichting doet na een tijdje als je de auto afgesloten hebt.