concer 2 radio met storing

Projecten, modificaties en accessoires.
Plaats reactie
petera2s-line

30 okt 2013, 09:53 0 x

Hallo

Ik heb een vraag
Mijn concert 2 radio heeft een storing. De vollume knop gaat bij aanraking naar 0 inplaats van harder of zachter.
Ik heb gelezen dat het aan een I.C ligt. maar kan er einig info over vinden.
Heeft iemand hier nog wat info over?
Groetjes Peter
Seven
Audi A2 clublid
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

30 okt 2013, 11:53 0 x

Hoi Peter,

Ik heb hetzelfde gehad; inderdaad moet dan een geheugen chip vervangen worden. Dit heb ik laten doen bij Autoradio-service in Berlijn. (http://www.autoradio-service.com). Kostte ongeveer 80-100 euro. Kan binnen een week gedaan worden.

gr. Fons
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

30 okt 2013, 22:04 0 x

het klopt dat het aan de chip ligt, bekend probleem bij de concert en ook chorus.

ik zelf heb de chip uit litouwen (ja echt) laten op sturen, was iets van 45 euro incl verzenden
deksel van de radio eraf halen, cassette speler eruit schroeven en dan komt de grote truuk....... solderen.
en daar knelt hem nu de schoen want dat is niet zelf te doen tenzij je elektronica monteur bent, heel veel kleine pootjes op zo´n i.c.
ik heb een kennis die dit eenmalig gedaan heeft voor mij (zo leuk werk was het!!)
je kan proberen een radio-televisie monteur aanspreken.....

remco nieuwenhuis .nl rekent 179 euro
nou adverteert hij ook met; ¨Heeft uw Audi TT last van kraken als u over een vluchtheuvel rijdt? Wij hebben de oplossing voor dit probleem. ......¨ JA begrijp ik ook wel dat je auto kraakt als je over een vluchtheuvel :s hock: rijd...... zou mijn A2 ook doen :lol: of bedoeld hij misschien toch verkeersdrempel. :mrgreen:
petera2s-line

31 okt 2013, 00:12 0 x

Hallo

ik heb al iemand die de chip wil vervangen. Hij wilde alleen meer info voor hij er aan wil beginnen.
En ik moet ook nog een andere chip Kopen.
Het gaat bij mij om een concer2 radio
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

31 okt 2013, 23:58 0 x

waar ik hem gehaald heb geeft alleen de concert (met cassette) aan en niet de concert 2 (met cd)
stuur ze even een mail in het engels en je weet meer.
heb ik toen ook gedaan en kreeg snel antwoord.
binnen 1 week in huis.

http://www.codecard.lt/electronics/moto ... d_314.html
Plaats reactie