Update van een groentje

Projecten, modificaties en accessoires.
Plaats reactie
Gert

12 jan 2014, 20:13 0 x

We rijden dus sinds begin december in onze A2 en dat bevalt goed, ja heel goed zelfs :D Begin januari kon de dealer de verwarmde spiegels weer leveren dus heb ik de buitenspiegels inmiddels vervangen door verwarmde exemplaren.
Afgelopen donderdag bij Marja de CC laten inbouwen en aangezien de boordcomputer toch moest worden aangepast ook de centrale vergrendeling gewijzigd. De A2 vergrendeld nu automatisch va. ca 15 km/u en de veiligheids-vergrendeling is ingesteld. Alles werkt, vakwerk van Marja ;)
Vandaag heb ik de USB/Bluetooth-Adopter van Anycar ingebouwd. Met de uitstekende beschrijving en foto's van HansJan erbij bijna :roll: een fluitje van een cent, microfoon onzichtbaar ingebouwd in het dakpaneeltje prachtig, muziek en telefoon, alles werkt perfect.
Nadeel van dit forum is wel dat je, met al die mooie voorbeelden en ideeën, aan het klussen blijft :lol: Op naar de volgende klus.

Gr. Gert
Pocoloco

12 jan 2014, 20:25 0 x

Ja ,aan die HansJan heb je wat .
Kijk altijd met spanning of hij weer wat geplaats heeft :mrgreen:
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

12 jan 2014, 20:44 0 x

Kijk, dit maakt mijn hele week alvast goed!! :D

En daar is de Howto nou ook exact weer voor bedoeld. Volgende projecten staan op de planning, maar we zitten even in een winterstop. Gelukkig kan ik binnenkort warm klussen bij @pocoloco :mrgreen:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Plaats reactie